سردار غیب پرور در آئین بهره برداری 200 پروژه بسیج برای مردم مازندران:

خدمت رسانی بسیج به مردم فرصتی برای تعیین عیار نظام اسلامی است/ بهره برداری و اهدا کلید 200 واحد مسکونی به نیازمندان مازندران

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افزود: در شرایطی که مردم کشور گرفتار مشکلات عدیده از جمله معیشت و اقتصاد هستند، خدمت رسانی بسیج و سپاه به آحاد مردم فرصت و نعمتی از جانب خداوند است تا عیار نظام اسلامی نمایان شود.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۴۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار غلامحسین غیب پرور در حاشیه آئین تحویل همزمان کلید 200 واحد مسکونی به نیازمندان مازندران در نکا در گفتگو با بسیج، گفت:  امروز کلید 200 واحد مسکونی که با همکاری خیرین و کمیته امداد امام خمینی طی ماهها تلاش و همت بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث شد، بصورت نمادین در نکا به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر مازندران اهدا و تحویل گردید.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افزود: در شرایطی که مردم کشور گرفتار مشکلات عدیده از جمله معیشت و اقتصاد هستند، خدمت رسانی بسیج و سپاه به آحاد مردم فرصت و نعمتی از جانب خداوند است تا عیار نظام اسلامی نمایان شود.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه هر چقدر ظرفیت و عیار خدمت رسانی بی منت به مردم بالا  رود قطعا نتایج مثبتی از جانب همراهی ملت دریافت می شود، ادامه داد: شاخصه حیات انقلاب اسلامی  در پشتیبانی های مردم نهفته است، لذا خدمات بسیج و سپاه با آغاز 40 هزار پروژه زودبازده اقتصادی و خدمات رسانی کشوری به جامعه، به منظور ارج نهادن به مردمی است که علی رغم فشارهای متعدد داخلی و خارجی در حوزه های مختلف پای نظام ایستادند و سرمایه عظیم ما هستند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: بهره برداری 1050 پروژه خدمت رسانی بسیج در مازندران و آغاز 1600 پروژه زودبازده در 28 موضوع و 6 عرصه فرهنگی، بهداشتی، درمانی، عمرانی و ...  طی 4 الی 6 ماه، در واقع  بیانگر استمرار و امتداد خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت اقتصادی و یاری رسانی به جامعه در برابر تهدیدات، مشکلات و فشار های دشمنان است.

وی با یادآوری اینکه بسیج و سپاه ادعای تصدی گری و حل همه مشکلات را ندارند لذا  حل امورات کشور با همت مسئولین اجرایی محقق می شود، اضافه کرد: گرچه تصدی گری حل مشکلات مردم بر عهده دولت و مسئولین است اما سپاه و بسیج به منظور کمک به دولت و مسئولین برای سرعت بخشیدن به خدمت رسانی به مردم با ارائه الگویی موفق، گام های موثری برداشته است.

سردار غیب پرور تصریح کرد: در راستای حل مشکلات جامعه و کشور همه دستگاههای دولت باید التفات داشته تا در این شرایط سخت با همکاری، همدلی و استفاده از فرصت پای کار بودن بسیج و سپاه، انقلابی، محکم و دقیق به انجام خدمت بپردازند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها