خبرهای داغ:
امام جمعه چالدران:

صیانت از دستاوردهای انقلاب، مطالبه مردمی است

امام جمعه چالدران گفت: صیانت از دستاوردهای انقلاب، مطالبه مردمی است.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۲۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، در دیداری که با حضور اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  با امام جمعه چالدران انجام گرفت، امام جمعه شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: در به ثمر رسیدن انقلاب عوامل و دلایل زیادی دخالت داشت که نیاز است این عوامل شناسایی و تقویت شوند.

حجت الاسلام  ناصرآقایی افزود: نیروهای نظامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی حافظ استقلال و تمامیت ارضی کشور بوده اند تاجایی که امروز قدرت موشکی ایران، آمریکارا به هراس انداخته و نگران ساخته  است.

وی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب را امنیت دانست و افزود: امنیت کنونی به واسطه رشادت های رزمندگان و خون شهداء چه در ابتدای انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به واسطه مدافعان حرم ایجاد شده است.

آقایی وحدت و هم دلی بین مردم و دولت را باعث پیشرفت و رسیدن به دستاوردهای مهم عنوان کرد و گفت: اگر امروزه دولت و دستگاه دیپلماسی کشور به نتایج خوبی دست پیدا کرده اند به علت وحدت بین آحاد ملت و وحدت بین مسئولان جمهوری اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی موجب تحول در همه ابعاد فرهنگی سیاسی و اقتصادی شده است و مردم از مسئولان انتظار دارند از تلاش هایی که برای به سرانجام رسیدن انقلاب متحمل شده اند حفاظت و صیانت کنند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظرات