خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چالدران:

۱۸۴برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در چالدران اجرا می شود

فرمانده سپاه چالدران گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 184برنامه مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی و ورزشی توسط سپاه چالدران در این شهرستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۱۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

 سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، گفت: دهه فجر امسال فراتر از دهه فجر سال های گذشته خواهد بود، تمامی برنامه های دهه فجر با توجه به ایام فاطمیه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) خط بطلانی بر نظرهای مادی و تئوری هایی که دین را به‌عنوان افیون ملت‌ها می‌دانستند کشید و اسلام ناب محمدی را احیا کرد و ملت ایران توانست ظرفیت بالقوه خود را در سال ۵۷ به بالفعل تبدیل کند و الگویی تمام عیار برای تمامی ملت‌های آزادیخواه جهان باشد.

وی اظهار داشت: دشمن با تاکتیک‌ها و حربه‌های مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی در جهان است و به‌واسطه حضور همیشه در صحنه مردم این انقلاب الگوی موفقی در جهان اسلام شده و این نبرد و کارزار با دشمنان انقلاب اسلامی برای همیشه تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه چالدران احساس عزت، استقلال، امنیت پایدار، نفی استکبار از اصلی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید در ایام الله مبارک دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیشرو دردهه مبارک فجر در شهرستان چالدران افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر به تعداد ۱۸۴ برنامه توسط سپاه چالدران در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در سطح حوزه های مقاومت و پایگاه های تابعه اجرا خواهد شد که مهمترین این برنامه ها شامل دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری نشست های روشنگری، رژه موتورسواران همزمان با ورود تاریخی حضرت امام راحل به کشور می باشد.

فرمانده سپاه چالدران گفت: ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در ۱۶۰ روستا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برنامه های سوگواری و عزاداری به علت تقارن این ایام با ایام فاطمیه، مراسم غبارروبی مزار شهدا، برگزاری انواع مسابقات ورزشی، اعزام اکیپ های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار و افتتاح بخش های تخصصی درمانگاه شهدای سپاه چالدران سایر برنامه ها است.

انتهای پیام 

ارسال نظرات