خبرهای داغ:

دیدار مسئولان شاهین دژ با خانواده شهدای شهرستان

مسئولان شاهین دژ با خانواده شهدای شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۷۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، صبح امروز  به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید با خانواده های معظم شهیدان شیرزاد اصلانی و اسماعیل آذرش دیدار کردند.

گذری بر زندگینامه شهید شیرزاد اصلانی

شهيد شيرزاد اصلاني در سال 1342 در روستای هولاسو در يك خانواده كشاورز و مسلمان به دنیا آمد و به دليل فقر ريشه دار جهت كمك به والدين در امرار معاش، بعد از پايان دوره ابتدائي ترك تحصيل كرد و بالاخره برای اشتغال بهتر راهي تهران شد و در كارخانه يخچال سازی زاگرس استخدام شد.

بعد از پيروزي انقلاب اسلامی، به عضويت بسيج محل اشتغال خود درآمد و در صحنه هاي انقلاب و بزرگداشت ايام الله شركت مي كرد.

و باتوجه به اينكه هر انسان والا و صاحب شعور و حامي انقلاب اسلامي همچون خاري است در چشم دشمنان اسلام، لذا ضدانقلاب در يك حركت كور و بدون هدف و مذبوحانه (مين گذاري) او را در آتش خصم و كينه شيطاني خود سوزاند.

اما حضور يكپارچه مردم در تشييع پيكر و مراسم خاك سپاري در مزار شهدای هولاسو ضدانقلاب را بيش از پيش مأيوس كرد.

گذری بر زندگینامه شهید اسماعيل آذرش

شهيد اسماعيل آذرش در سال 1344 در روستاي هولاسو از توابع شهرستان شاهين دژ ديده به جهان هستي گشود، شهيد مظلوم در زادگاه خود، با كار مشقت بار و طاقت فرسای قاليبافي امرار معاش مي كرد و زندگي ساده اي داشت.

قبل از انقلاب به اقتضای سن و سال خود همگام با مردم در تظاهرات عليه رژيم پليد پهلوی شركت مي كرد.

بعد از پيروزي انقلاب، براي لبيك به فتوای حضرت امام(ره) و دفاع از انقلاب اسلامی به عضويت بسيج درآمد و به همراه ديگر بسيجيان اسلحه به دست گرفت و در اين منطقه حساس كه عرصه فعاليت منافقين و اشرار ضدانقلاب بود و خود به عنوان خط مقدم جبهه محسوب مي شد، به مبارزه با دشمنان پرداخت.

 سرانجام در پايگاه هولاسو در اثر اصابت تير به درجه عظيم شهادت نائل شد.

پيكر پاكش توسط مردم تشييع و در مزار شهدای روستای هولاسو به خاك سپرده شد.


روحش شاد و يادش گرامي باد

 

 

 

 

ارسال نظرات