خبرهای داغ:

یادواره شهدای روستای کوسه کهریز مهاباد برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر، یادواره شهدای روستای کوسه کهریز مهاباد با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۷۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، در این مراسم که مسئولین و خانواده های معظم شهداء و مردم شهیدپرور حضور داشتند حجت الاسلام سید نظری با تبریک دهه فجر گفت: نعمت امنیت که یکی از بزرگترین نعمات است امروز در کشور ما حکمفرماست و آن در سایه خون پاک شهداست که خداوند به ما ارزانی داشته است و ما باید قدردان آن باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در ادامه افزود: تنها نگهدارنده امنیت حاکم بر جامعه ما ، حفظ وحدت و همدلی بین شیعه و سنی و دیگر اقوام است که این نیز وجود دارد و از این قضیه دشمنان این انقلاب بسیار ناراحتند و آن ناامنی که امروز دشمنان این انقلاب در کشورهای همسایه از جمله عراق و سوریه بوجود آوردند سعی دارند که در ایران اسلامی نیز حاکم باشد.

وی بر لزوم پیشرفت کشور تاکید کرد و گفت: امروز به همت رزمندگان دیروز و سازندگان امروز و در سایه ایثارگری های طاقت فرسا در تمام زمینه ها از جمله موشکی، پزشکی، علمی و ... توانسته ایم در دنیا به جایگاه قابل قبولی برسیم و این نشان می دهد که ما هرجا با روحیه انقلابی ، جهادی و بسیجی وار عمل کردیم به موفقیت رسیدیم.

لازم به ذکر است که شعر خوانی توسط برادر شکاری و تجلیل از خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات