خبرهای داغ:
بسیج گزارش می‌دهد؛

خودروی امدادی هلال احمر به اسدآباد نرسید

پس از پیگیری‌های فراوان مسئولین قرار بود اسدآباد دارای یک دستگاه تویوتای مجهز امدادی شود اما در لحظات پایانی و به علت مسائلی خارج از موضوع تصویب شده این خودرو به ملایر اختصاص یافت و این امر باعث اعتراض اهالی اسدآباد شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۰۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

خودروی امدادی هلال احمر به اسدآباد نرسیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، گردنه اسدآباد به عنوان یکی از خطرناک ترین نقاط کشور شناخته می‌شود و تقویت امکانات امدادی در این نقطه می‌تواند باعث کاهش تلفات جاده‌ای شود.

پایگاه امدادی هلال احمر که در این مسیر واقع شده است به همراه مرکز فوریت‌های پزشکی تنها نقاط امدادی درمانی این مسیر هستند که لازم است به آخرین امکانات روز مجهز شوند.

چند وقت پیش پس از پیگیری‌های مسئولین قرار بود اسدآباد دارای یک دستگاه تویوتای مجهز امدادی شود اما در لحظات پایانی و به علت مسائلی خارج از موضوع تصویب شده این خودرو به ملایر اختصاص پیدا کرد که این اتفاق باعث اعتراضات فراوانی از ناحیه اهالی اسدآباد در فضای مجازی شد.

برای اطلاع از جزئیات موضوع با نماینده مردم اسدآباد و رئیس هلال احمر این شهرستان به گفتگو نشستیم که در ادامه می‌خوانید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار بسیج گفت: این موضوع را از مدت‌ها قبل  و از طریق استان پیگیری کرده‌ایم و از مدیریت استان نیز انتظار داشتیم به وظیفه خود عمل کند.

اکبر رنجبرزاده ضمن انتقاد از مدیریت هلال احمر استان گفت: مجموعه مذکور کم کاری خود را به گردن نماینده نیندازد.

وی گفت: مجددا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس هلال احمر اسدآباد نیز در این رابطه به خبرنگار بسیج گفت: از سال ۹۳ پیگیر دریافت این اتومبیل هستیم اما تاکنون موفق به دریافت آن نشده‌ایم.

اعتصام تصریح کرد: اتومبیل فعلی پایگاه گردنه به علت فرسودگی و از کارافتادن قادر به مانور در مواقع اضطراری نیست که ضروری است با توجه به حجم بالای تصادفات گردنه تعویض شود.

وی ادامه داد: اتومبیل مذکور قرار بود به اسدآباد اختصاص پیدا کند اما به علت مسائلی خارج از موضوع به ملایر داده شد و ما نیز در دقایق پایانی متوجه این موضوع شدیم که کار از کار گذشته بود.

رئیس هلال احمر اسدآباد در پایان گفت: طبق قول داده شده از ناحیه استان قرار است تا 10 روز آینده خبر مثبتی در این زمینه به ما داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات