در جمع بسیجیان مهریز مطرح شد:

فرهنگ کشور ایران برخاسته از عاشوراست/ انقلاب اسلامی محکم و استوار راهش را ادامه خواهد داد

سردار فرهنگ دوست: فرهنگ کشور ایران برخاسته از عاشوراست و در مقابل استبداد و استکبار ایستاده و خواهد ایستاد و این انقلاب محکم و استوار تا ظهور حضرت حجت (عج) به راهش ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۶۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سردار فرهنگ دوست مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد درجمع بسیجیان مهریز بیان داشت: فرهنگ کشور ایران برخاسته از عاشوراست و در مقابل استبداد و استکبار ایستاده و خواهد ایستاد و این انقلاب محکم و استوار تا ظهور حضرت حجت (عج) به راهش ادامه خواهد داد.
سردار فرهنگ دوست در ادامه این سوال را مطرح نمود که انقلاب اسلامی چه انقلابی بود؟ پاسخ داد: بنابر بیان شهید مطهری (ره) انقلاب ما یک انقلاب اسلامی و بر پایه و اساس دین و آیات قرآن بود.
فرهنگ دوست تصریح نمود: برخی به دنبال این هستند که کلمه اسلامی را در ادامه خیلی از کلمات حذف کنند در حالی که این کلمه جزء لاینفک این نظام و انقلاب است.
سردار فرهنگ دوست با مقایسه ایران امروز با زمان رژیم طاغوت بیان داشت: امروز هیچ منطقه‌ای از ایران اسلامی در دست گروهک‌ها و عناصر ضد انقلاب نیست و لی در زمان رژیم منحوس شاهنشاهی خیلی از نقاط کشور در دست گروه‌های ضد انقلاب بود و این یکی از برکات و دستاورد‌های این نظام و انقلاب است.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: انقلاب اسلامی مردم نه تنها مردم ایران بلکه خیلی از مردم دنیا را بیدار کرد ومردم با معارف دین و اسلام آشنا شدند در حالی در دوران خفقان پهلوی کسی اجازه آشنایی با معارف دین و قرآن را بصورت علنی نداشت.
سردار فرهنگ دوست با اشاره به دوران هشت ساله دفاع مقدس یادآور شد: دفاع مقدس یک تجربه بزرگ بود و به ما فهماند که ولایت پذیری رمز پیروزی و سعادت خواهد بود و عدم اطاعت از ولایت عواقب ناخوشایندی در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات