امام جمعه هرات در مراسم نواختن زنگ انقلاب:

تحریم ها هیچ تاثیری در عزم راسخ ملت نخواهد داشت / نعمت انقلاب اسلامی ما را متوجه مسئولیتی سخت می کند

امام جمعه هرات در مراسم نواختن زنگ انقلاب تحریم ها را به مانند کف روی اب عنوان کرد و گفت این تحریم ها تاثیری در عزم راسخ ملت ایران نخواهد داشت .
کد خبر: ۹۱۰۶۷۹۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با دهه مبارک فجر زنگ گلبانگ انقلاب در مدرسه دخترانه سمیه هرات نواخته شد.
امام جمعه هرات در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و دهه مبارک فجر را تبریک گفت .
حجه الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه با بیان اینکه انقلاب ایجاد شده توسط امام راحل ریشه در متون دینی و مبانی اسلامی دارد بر اهمیت و نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد .
وی در ادامه با اشاره به قیام مردم فرانسه بر علیه نظام سرمایه داری به تلاش ها و فداکاری های مردم ایران در دوران انقلاب و پیروزی این حرکت عظیم اشاره کرد و گفت : در حقیقت صاحب این انقلاب مردم هستند و امروز با وجود دشمنی های متعدد دشمنان مردم شجاع ایران اسلامی چهل سالگی انقلاب را جشن خواهند گرفت .
امام جمعه هرات در ادامه بر دشمنی های دشمنان علیه این مرز و بوم اشاره کرد و با بر شمردن اهمیت تداوم این انقلاب خاطر نشان کرد : این نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ما را متوجه مسئولیت هایی سخت می کند و شما دانش اموزان باید با تلاش در عرصه های مختلف به ویژه علم آموزی اینده این انقلاب را به دست بگیرید .
علی محمد جعفری در ادامه تحریم های اعمال شده علیه ایران را به مانند کف روی اب عنوان کرد و گفت : دشمنان بعد از چهل سال باید به این نتیجه رسیده باشند که تحریم ها هیچ تاثیری در عزم و اراده راسخ ملت ایران نخواهد داشت و ایران و ایرانی در پای حفظ این انقلاب همچون گذشته ثابت قدم خواهد ایستاد .
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات