همزمان با دهه فجر؛

۱۰۵ طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی درشهرستان ری به بهره برداری می رسد

خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۱۰۵ طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۵۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: این طرح ها در بخش های روستایی و شهرهای تابعه ری در حوزه های کشاورزی، بهداشت، درمان، ورزش و خدمات به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ تا ۹۷ نزدیک به ۶۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در روستاهای این منطقه هزینه شده است گفت: با توجه به کاهش اعتبارات دولتی و درآمدهای شهرداری ها، اقدامات خوبی در روستاهای ری انجام شده است.

معاون استاندار تهران به توسعه بیمارستان فیروزآبادی شهرری نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت های عمرانی بیمارستان فیروزآبادی در حال اتمام است و افزایش ۵۰۰ تخت برای این بیمارستان پیش بینی شده است.

جمالی پور با بیان اینکه بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی تا پایان اردیبهشت ۹۸ به بهره برداری می رسد، گفت: توسعه بیمارستان و ارائه تسهیلات برای خدمات رسانی بهتر به مردم در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای بیمارستان هفت تیر شهرری تخصیص یافته است، افزود: توسعه این بیمارستان نیز در دستور کار قرار دارد و با توسعه این بخش ها سرانه بهداشتی این شهرستان نیز بهبود می یابد.

جمالی پور با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف عمرانی رشد قابل توجهی داشته ایم، بیان کرد: با این وجود شهرری نیازمند توجه بیشتر و تخصیص اعتبارات برای نگهداری آثار تاریخی و رفع معضلات شهری دارد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

 

ارسال نظرات