خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر خبر داد

250 برنامه به مناسبت دهه فجر در آذرشهر برگزار می شود

فرمانده سپاه آذرشهر در جمع خبرنگاران از برگزاری بیش از 250 برنامه به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۲۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

250 برنامه به مناسبت دهه فجر در آذرشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال برنامه های دهه فجر امسال را شامل طرح های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، ورزشی، روشنگری برشمرده و افزود: در بحث عمرانی 33 طرح به ارزش 370 میلیلار ریال در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی برگزاری میز خدمت در مساجد را جهت تعامل نزدیک مردم با مسئولان ادارات و حل مشکلات مردم را از دیگر برنامه های ارزشمند امسال دانسته و بیان داشت: دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین باعث افزایش اعتماد مردم به آن ها می شود.

پورزینال با اشاره به اینکه در کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طور تقریبی برای هر سال یک انتخابات برگزار شده است افزود: جمهوری اسلامی یکی از مردم سالارترین حکومت هاست.

وی با بیان اینکه دشمن جنگ تمام عیاری را  علیه کشور به راه انداخته است،  گفت: هدف اصلی دشمن نا امید کردن مردم و سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات و تحقیر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

پورزینال هدف از انقلاب اسلامی را حاکمیت اخلاق اسلامی و انسانی دانست و اظهارداشت: انقلاب اسلامی عزت بخش، آزادی بخش و درصدد حفظ کرامت انسانی انسان هاست.

وی با بیان اینکه الگوی انقلاب ما حادثه عاشوراست،  خاطرنشان کرد: این الگو روز به روز در منطقه و سایر ملت های آزادیخواه به الگویی برای مبارزه با مستکبرین تبدیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها