خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه آذربایجان شرقی:

نمایش اقتدار انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن در ادارات

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه آذربایجان شرقی گفت: امسال که در آستانه جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم، کارهای اساسی و شاخصی برای این مهم در نظر گرفته شده است که با تمام توان و همت پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۰۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدعلی ریحانی خواه افرود: مسئولان و کارمندان ادارات وظیفه دارند تا نسبت به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش های جهادی کنند و بسیج آماده خدمت بی منت در این مورد است . 
 
وی با تاکید بر این که دشمن برنامه‌هایی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پیش ببینی کرده بود که به لطف خدا با حضور آحاد مردم جامعه، در هر عرصه‌ای که حضور داشتند در طی این سال‌ها باعث شد که توطئه‌های دشمن نقش برآب شود.
 
ریحانی خواه اظهارداشت: مسئولان بدانند امینت و آسایش امروز کشور مرهون فداکاری ها و ازجان گذشتگی های شهدا و رزمندگان اسلام است و اگر با همت و کوشش این راه را ادامه بدهند برخی از مشکلات کشور به راحتی قابل حل است. 
 
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه آذربایجان شرقی ادامه داد: وظیفه سازمان کارمندی انجام کارهای فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات است و می طلبد تا فرماندهان محترم برای تحقق بخشیدن به این امر اهتمام جدی به خرج دهند. 
 
وی بیان داشت: برنامه میز خدمت برای دهه فجر تدارک دیده شده است و میزهای ادارات کل در طول مسیر راهپیمایی در خیابان قرار خواهد گرفت تا مشکلات بخش اداری مردم در این میزهای خدمت بررسی و نسبت به رفع مشکلات اقدام شود. 
 
ریحانی خواه اضافه کرد: برگزاری نشت‌های سیاسی، برنامه معنوی هیئت منتظران مهدی موعود(عج) را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا ویژه کارمندان دانست که در جامعه هدف در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ارادت اجرا می‌شود. 
در پایان ریحانی خواه یادآور شد: فرماندهان حوزه های تابعه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را به گوش مدیران برسانند و نسبت به آذین بندی و فضای سازی ادرات تابعه اقدامات لازم را به عمل آورند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها