برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج خواهران مازندران/ برترین های قرآنی بسیج از تریبون نماز جمعه معرفی و تجلیل می شوند

ابوذر صفری: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآنی بسیج مازندران ویژه خواهران از دقایقی دیگر در سپاه کربلا برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۶۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ابوذر صفری در گفتگو با بسیج ضمن تسلیت ایام فاطمیه، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، قران را روشنا بخش راه زندگی و مایه نجات بشریت از ظلمات دانست.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه کربلای مازندران با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن بسیج در مازندران افزود: این مسابقات در مقاطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در  رشته های حفظ، قرآئت و ترتیل برگزار می گردد.

صفری ادامه داد: ممتازان و برترین های مسابقات قرآنی بسیج در شهرستان های مازندران در این دوره شرکت و به رقابت می پردازند.

مسئول دارالقران بسیج مازندران اظهار داشت: با انجام رقابت قرآنی بسیج خواهران، برترین های هر رشته انتخاب و به منظور تجلیل به ستاد نماز جمعه شهر های محل سکونت خواهران معرفی و در نماز جمعه مورد تجلیل قرار می گیرند.

صفری بیان کرد: مسابقات قرآنی بسیج ویژه برداران از صبح فردا، جمعه 12 بهمن ماه در همین مکان برگزار خواهد شد و تمامی شرایط اعم از مقاطع سنی، رشته های قرآنی و کسب نتایج، معرفی و تجلیل از برترین ها قرآنی لحاظ می شود، ضمن آنکه برادران در رشته اذان هم به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها