مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است و باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در جلسه شورای هماهنگی زنان ایثارگر مازندران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و 40 سالگی انقلاب، اظهار داشت: جشنواره اسوه های صبر و مقاومت یکی از اتفاقات خوب سال های اخیر است که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ایام میلاد بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.
وی مهمترین هدف این برنامه را تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است و باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد.
این جلسه که با حضور دستگاههای مشارکت کننده استان در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، نمایندگان ادارات به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که با 15 مصوبه به پایان رسید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها