خبرهای داغ:
توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی در دهه فجر صورت می گیرد

افتتاح 600 طرح اشتغال و 400 واحد مسکن مددجویی در آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 400 واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی و نیز 600 طرح کشاورزی، دامداری، تولیدی و خدماتی در سطح استان افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۲۷۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی از اهدای 54 فقره جهیزیه به نوعروسان با کمک خیران خبر داد و افزود: در طول دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که برگزاری مسابقات قرآنی یادواره شهدای مدافع حرم و نیز جشن پیروزی انقلاب برای مددجویان تحت حمایت، از جمله برنامه های کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر است.   

وی با اعلام اینکه همزمان با دهه مبارک فجر خانه قرآن در میانه و خانه کودک در مراغه افتتاح خواهند شد، بیان کرد: همچنین از نرم افزار شناسنامه فرهنگی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد.       

 کلامی برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان خودکفا شده را یکی دیگر از برنامه های این نهاد در دهه فجر عنوان کرد و افزود: در طول دهه فجر نمایشگاه فرش دستباف مددجویان کمیته امداد استان های شمال غرب کشور در تبریز برپا می شود.    

وی اضافه کرد: ساختمان های حمایتی ادارات کمیته امداد شهرستان های اسکو و آذرشهر در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها