خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی خبر داد

اجرای 300 برنامه همزمان با دهه فجر

فرمانده سپاه خوی از اجرای 300 برنامه همزمان با دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۳۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوي، سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی در نشست خبری با تبریک طلوع فجر فاطمی، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی و تبیین آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل برای نسل جوان کشور است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های دهه فجر با محوریت مردم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و رشادت ها و روحیه آزادی خواهی امت اسلامی ایران به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه خوی افزود: با همه مشقت ها و سختی ها، انقلاب به پیروزی رسید و تحولی بزرگ در تاریخ جهان ایجاد کرد و باید در نظر داشت این دستاورد بزرگ نیازمند حفاظت و حراست است.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی همچنین به نورافشانی و گلبانگ تکبیر و همچنین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن در نقاط مختلف شهرستان خوی اشاره کرد و گفت: شب ۲۲ بهمن، بانگ تکبیر از پشت بام منازل و مناره مساجد شنیده خواهد شد.

وی افزود: به منظور تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ویژه برنامه های نهضت روشنگری با محوریت تشریح نقش محوری امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده و در سطوح مختلف ویژه عموم اقشار جامعه برگزار می گردد.

فرمانده سپاه خوی همچنین به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر اشاره کرد و گفت: امسال فجر ما فاطمی است و باید فاطمه وار از ولایت دفاع کنیم و ولایت محوری را در اولویت برنامه ها قرار دهیم.

علایی گفت: رژه موتورسواران و خودرويي نيروهاي مسلح و بسيجيان و تاکسی ها همزمان با ورود امام خمینی  (ره)  به میهن اسلامی آغاز برنامه های دهه فجر شهرستان خوی می باشد.

وی برپايی تورهاي ايست و بازرسي و پخش گل و شيرينی بمناسبت دهه مبارك فجر، نواختن گلبانگ انقلاب و اعزام رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و راویان فتح به مدارس، گرامیداشت روز حفاظت، ارائه خدمات فيزيوتراپی، مامايی و مشاوره روانشناسي و رادیولوژی به بسيجيان و ايثارگران و خانواده شهداء با تخفيف ويژه، مشاوره حقوقی و کیفری رایگان به عموم مردم شهر خوی افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه را بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر شهرستان خوی  عنوان کرد.

فرمانده سپاه خوی افزود: دیدار و سرکشی از خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری جشن انقلاب در محلات و مدارس، دیدار با رزمندگان و ایثارگران، کوهپیمایی عمومی ویژه بسیجیان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی جام شهدا و ... را از دیگر برنامه های این ایام در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان عنوان کرد.

وی حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد یوم الله ۲۲ بهمن را بسیار مهم و ضروری دانست و بیان داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم در مرکز شهرستان و بخش های تابعه از جمله ایواوغلی، دیزجدیز، قطور و سکمن آباد برگزار می شود.

فرمانده سپاه خوی فضاسازی تبلیغی و محیطی را در این ایام بسیار مهم دانست و یادآور شد: فضاسازی تبلیغی و محیطی در ایام الله دهه مبارک فجر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، شهرستان رنگ و بوی دهه فجر را به خود بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات