مسئول مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان البرز خبر داد؛

تبیین اهداف انقلاب با بهره‌گیری از فریضه امر به معروف و نهی از منکر

مسئول مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان البرز گفت: با استفاده و بهره‌گیری از فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌توانیم به تبیین و آگاه‌سازی جامعه بپردازیم.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۰۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام عبدالله انصاری در نشست ستاد امر به معروف شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه شهرستان فردیس برگزار شد، اظهار داشت: لازم است یک ستاد ویژه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان فردیس راه‌اندازی شود.

 تبیین اهداف انقلاب با بهره‌گیری از فریضه امر به معروف و نهی از منکر

وی با بیان اینکه این ستاد می‌تواند به توسعه مباحث مربوط به این فریضه الهی کمک کند، افزود: راه‌اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همه شهرستان‌ها مورد تأکید است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: شهرستان‌ فردیس اقدامات ویژه و مؤثری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انجام داده است.

سردار محمدیان با تأکید بر اهمیت تقویت وحدت میان آحاد جامعه، بیان کرد: تحت فرامین مقام معظم رهبری می‌توانیم به توسعه و تقویت وحدت و همدلی کمک کنیم.

وی تصریح کرد: باید اقدامات لازم را در راستای مقابل با عدم رعایت فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر انجام دهیم؛ این اقدامات باید حول محوریت امام جمعه هر شهر باشد.

انصاری به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: می‌‌توانیم با بهره‌گیری از امر به معروف و نهی از منکر به تبیین آنچه گذشت این چهل سال عمر با عزت انقلاب بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر حائز توجه و اهمیت است؛ باید به سمت آگاه‌سازی و تبیین جامعه حرکت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها