خبرهای داغ:
به مناسبت نکوداشت دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

برپایی میزگردهای آزاد فکری پیرامون جایگاه انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی

معاون فرهنگی‌ ـ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: برپایی میزگردهای آزاد فکری پیرامون جایگاه انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی برپا می شود.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۸۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سیدکاظم یکانی در نشست خبری با اصحاب رسانه، بیان کرد: رسانه به‌عنوان یکی از رکن‌هایی که می‌تواند سنگرهای اجتماعی و فکری را در عدالت و عدالت‌خواهی در جامعه و فراتر از آن در جامعه جهانی عملیاتی کند، یکی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تخفیفاتی نیز برای دانشجویان فعال در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و غیره درنظر گرفته است و تا حد امکان کمک کرده‌ایم تا دانشجویانی که واقعاً نیازمند هستند، بتوانند به چرخه آموزش بازگردند.

یکانی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی، نه تنها در مواجهه با استکبار جهانی زمین نخورد، بلکه تا چند روز آینده چهلمین سالگرد خود را برپا خواهد کرد و در کنار ایام فاطمیه، یک فجر فاطمی نیز رقم خواهد خورد.

وی افزود: برگزاری سلسله نشست‌ها و همایش گفتمان امامین انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی و دانشگاه آزاد و میزگردهای آزاد فکری جایگاه انقلاب اسلامی و مسابقات ورزشی و دانشجویی از جمله برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد استان است.

معاون فرهنگی‌ ـ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تحولی نیز در حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد رخ داده که تحول در حوزه راهیان نور است که شاهد افزایش ۱۵۰ درصدی در استقبال دانشجویان از راهیان نور هستیم و همچنین تاکنون ۷ کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد برگزار شده که متولی آن گروه معارف دانشگاه بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات