خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان:

سیاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان کارآمدسازی دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان کارآمدسازی دانشجویان در منطقه و توجه به مشکلات هر استان است.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۶۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

سیاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان کارآمدسازی دانشجویان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان مرتضی قائمی در نشست مشترک با مجمع متخصصین همدان «چکاد اوج همدان» اظهار داشت: تاکید دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه اسلامی کارآمدسازی در منطقه و استان است و سیاست واحد همدان نیز رفع مشکلات مردم در جامعه است.

وی تصریح کرد: بنا داریم امکانات و پتانسیل‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی  همدان در خدمت جامعه و دانشجویان قرار گیرد تا بتوانیم در رفع قسمتی از مشکلات موجود سهیم باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: اعتقاد داریم متخصصین دانشگاهی می‌توانند برای مشکلات دانشگاه، جامعه و کشور با ایده‌پردازی راهگشا شوند.

رئیس انجمن متخصصین همدان نیز در این نشست گفت: سازمان مردم نهاد مجمع متخصصین چکاد اوج همدان، با موضوع توسعه پایدار در همدان آغاز به کار کرده است.

امیر مهدی عظیمی بیان داشت: این مجمع هدف‌های همچون ایجاد بستر لازم برای حضور نیروی متخصص در مراکز دولتی و غیردولتی، تهیه منابع آماری به منظور شناسایی نیاز بخش‌های مختلف، معرفی نیروهای متخصص هر بخش در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی جهت ارائه مشاوره تخصصی است.

وی تصریح کرد: بطور قطع دانشگاه آزاد اسلامی همدان با توان و پتانسیلی که دارد می‌تواند در جامعه تاثیر بسزایی ایفا کند و ما امروز اینجا هستیم که بگوییم مجمع متخصصین همدان تقاضای کمک و یاری از دانشگاهیان و دانشگاه آزاد اسلامی همدان دارد.

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان نبر در این نشست گفت: خوشبختانه علم و عمل در دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی متبلور شده است ما در بحث استخدام نیروهای تربیت شده در این نهاد علمی آموزشی شاهد هستیم که افرادی با سواد و با توانمندی بالا  به نظام سلامت کشور  معرفی می شوند.

علیرضا مدرکیان گفت: به جرأت می‌توان گفت پرستاران فارغ التحصیل شده از دانشگاه آزاد اسلامی همدان ز بهترین نیروهای کادر درمانی استان هستند و امیدواریم این تربیت نسل آینده برای تمامی رشته‌ها تسری پیدا کند.

وی ادامه داد: می‌توان از توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای حل تمامی مشکلات شهر و استان همدان بهره گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات