خبرهای داغ:
در یادواره شهدای والفجر 8 خوی عنوان شد

شهدا شجاعت را از اهل بیت (ع) آموختند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: شهدا شجاعت و جسارت را از اهل بیت (ع) آموختند.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۳۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، همزمان با ایام فاطمیه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاد و خاطره شهدای فتح الفتوح والفجر 8 گرامی داشته شد.

حجت الاسلام محمد رستمی در ابتدا ضمن تسلیت ایام شهادت دخت نبی اکرم(ص)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) حلقه وصل امت با نبوت و امامت است و اگر او نبود، بشریت از رحمت پروردگار محروم می‌شد.

وی افزود: نقش حضرت زهرا (س)در ادامه حیات اسلام و زنده نگه داشتن آن بی بدیل است و شجاعت و جسارت آن حضرت چیزی است که در خاندان اهل بیت (ع) به چشم می خورد.

وی با اشاره به جانفشانی شهیده ولایت و اسوه بودن ایشان برای شیعیان جهان، گفت: امروز همه باید بدانیم و آگاه باشیم که هر آنچه داریم به برکت خون جوانانی است که با جانفشانی و ایثار طی هشت سال دفاع مقدس در صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند.

وی گفت: جوانان ما با پیروی از ائمه اطهار (ع) و سیره شهدا چهل سال کارنامه درخشانی از خود در انقلاب اسلامی نشان دادند.

حجت الاسلام رستمی در پایان سخنان خود را با تشکر از دست اندرکاران يادواره شهدا، افزود: در ابتداي انقلاب و کوران جنگ تحميلی حضرت امام خمينی (ره) صحبت از صدور انقلاب کردند که بعضی ها پيام امام را به خوبی متوجه نشدند و گمان می کردند منظور امام (ره) جنگ طلبی و مسائل ديگر است، درصورتی که منظور امام از صدور انقلاب صدور همين ارزش های دفاع مقدس، همين ايثارها و جان فشانی هاي رزمندگان و ايثارگران در راه عقيده و ايمان و کيان کشور بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات