دعوت خبرنگاران به صرف یک فنجان خبر سرد؛ شاید وقتی دیگر!

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری، از کنسل شدن نشست خبری با اصحاب رسانه در محل کشف محوطه تاریخی در محله بابک شهرستان ری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۱۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مصیب رحیم زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری، چهارشنبه هفته گذشته گفت: به منظور تنویر افکار عمومی و رفع ابهام ها و اطلاع رسانی دقیق در مورد کشف آثار تاریخی هنگام گودبرداری در محل خیابان بابک، کوچه زحمت کش، روز دوشنبه هشتم بهمن ماه ساعت 10 صبح نشست خبری با حضور قدیر افروند مسئول مرکز باستان شناسی اداره‌ کل میراث فرهنگی استان تهران و اصحاب رسانه در محل مذکور برگزار می شود.

علی رغم اینکه خبرنگار ما به رحیم زاده اعلام کرد که مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری، به اصحاب رسانه در مورد زمان دقیق نشست خبری اطلاع رسانی کند، اما وی به خبرنگار فارس اعلام کرد که هماهنگی با خبرنگاران برای حضور در محل کشف محوطه تاریخی در روز دوشنبه را او انجام دهد. اما امروز در تماس خبرنگار ما با این مقام مسئول در میراث فرهنگی، برای یادآوری این برنامه، وی اعلام کرد که با اصرار مسئولان فارس برنامه بازدید در همان روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور خبرنگار ایرنا، فارس و واحد مرکزی خبر انجام شد. وی افزود: اگر قرار باشد بازدید دیگری برنامه ریزی شود، اطلاع رسانی خواهند کرد!!!

 به احتمال زیاد اطلاع رسانی اداره میراث فرهنگی، همانند اطلاع رسانی هفته گذشته خواهد بود. شاید وقتی دیگر! بقیه خبرنگاران به صرف یک فنجان خبر سرد، تلخ و از دهان افتاده دعوت شوند.

ارسال نظرات