با حضور اساتید مجرب کشوری؛

دوره تربیتی عمار امروز از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج برگزار می‌شود

معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج گفت: دوره تربیتی عمار، امروز با حضور ۱۰۰ دانشجوی بسیجی، در کرج و مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۶۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی داوودی، معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج  از برگزاری دوره تربیتی عمار از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: این دوره با حضور ۱۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی از عصر شنبه، ۶ بهمن کار خود را در دانشگاه آزاد کرج آغاز می‌کند.

دوره تربیتی عمار امروز از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج برگزار می‌شود
داوودی با بیان اینکه در این دوره ۵۵ دانشجوی بسیجی پسر و ۴۵ دانشجوی بسیجی دختر شرکت می‌کنند، ادامه داد: افتتاحیه این مراسم با حضور سیدیوسف ملایی، فرمانده سپاه البرز و محمدحسن برهانی فر، رئیس دانشگاه آزاد کرج برگزار می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج بیان کرد: در این دوره از اساتید مجرب کشوری و مسئولان ادوار بسیج دانشجویی بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه سه روز اول این دوره تربیتی در کرج و سه روز آخر آن در مشهد برنامه ریزی شده است، افزود: در سه روز اول برنامه‌هایی مانند پخش مستند هاشمی زنده است، برنامه‌های فرهنگی و آموزش‌های تولید محتوای رسانه ای، دوره آموزشی تولید نشریه و همینطور برنامه رادیو اردوگاه را داریم.
دوره تربیتی عمار امروز از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج برگزار می‌شود

داوودی با بیان اینکه آخرین شب دوره در کرج، هیات دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: پس از آن در سیزدهم بهمن به سمت مشهد حرکت خواهیم کرد.

وی به تشریح برنامه‌های این دوره در مشهد پرداخت و گفت: بیشتر به برنامه‌های گروهی تمرکز کرده ایم و زیارت امام رضا (ع)، بازدید از نمایشگاه زنده زیارت، موزه‌های حرم مطهر و برنامه‌های تفریحی را برنامه ریزی کرده ایم.

معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج افزود: بخشی از برنامه‌های ما در مشهد استفاده از تجربیات مسئولان بسیج دانشجویی در مشهد است و تلاش داریم برای اختتامیه این اردو از حضور حجت الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی بهره‌مند شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها