۳۷۶ بیمار به صورت رایگان توسط تیم تخصصی پزشکان در خط چهار حصار کرج ویزیت شدند

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری سپاه کرج گفت : ۳۷۶ بیمار توسط تیم تخصصی پزشکان در خط چهار حصار کرج مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) رایگان ویزیت درمانی شدند.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۴۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حمید پناهیان گفت : ۳۷۶ بیمار توسط تیم تخصصی پزشکان در خط چهار حصار کرج مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) رایگان ویزیت درمانی شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح پزشکان متخصص و فوق تخصص به بیماران در خط چهار حصار کرج مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) خدمات ارائه دادند، افزود: در این طرح ۳۷۶ بیمار در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ویزیت رایگان دریافت کردند.

۳۷۶ بیمار به صورت رایگان توسط تیم تخصصی پزشکان در خط چهار حصار کرج ویزیت شدند

وی اظهار داشت: در لابه لای ناملایمات و سختی هایی که بر زندگی و جوامع امروزی سایه انداخته هنوز هم میشه عطر خوش انسانیت و نوع دوستی رو در رفتار مردم شریف و عزیزمون دید و با توجه به شرایط سخت اقتصادی شاید همه‌ همشهری ها نتوانند هزینه های ویزیت متخصصین رو به صورت ادواری پرداخت کنند و چه بسا بیماری که در مرحله تشخیص با حداقل هزینه قابل پیشگیری و درمان باشد اما عدم مراجعه به متخصص اون بیماری رو می تواند تبدیل به یک معضل جدی برای فرد و خانواده شود.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری بیان کرد: هدف از اجرا و استقرار تیم بهداشتی ودرمانی به مناطق محروم ارائه خدمات درمانی وبهداشتی رایگان و محرومیت زدائی وکمک به اقشار کم درآمد ونیازمندان در مناطق محروم وکم برخورداردر جامعه اسلامی است در این طرح خداپسندانه ۳۷۶نفر شامل ۷۰ نفرویزیت پزشک عمومی ، ۳۵ نفر ویزیت روانشناش و مشاور خانواده ، ۸۰ نفر دندانپزشک ، ۶۸ نفر پزشک ارتوپدی و بیماریهای مفاصل ، ۲۳ نفر زنان و مامایی ، ۱۰۰نفر تست قند و فشار خون رایگان بهره مند شدند و به همه این عزیزان آموزش های بهداشتی لازم داده شد.

۳۷۶ بیمار به صورت رایگان توسط تیم تخصصی پزشکان در خط چهار حصار کرج ویزیت شدند

وی افزود : در این برنامه که در منطقه محروم خط چهار حصار و در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار شد رئیس شورای شهر کرج  دکتر عباس زارع و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کرج از نزدیک از این برنامه بازدید کردند .

۳۷۶ بیمار به صورت رایگان توسط تیم تخصصی پزشکان در خط چهار حصار کرج ویزیت شدند

پناهیان تصریح کرد: با توجه به ویزیت پزشکان در تخصص های مختلف به ۳۰ نفر هزینه خرید دارو ، ۱۵ نفر هزینه کامل ترمیم دندان ، ۲۰نفر هزینه رایگان آزمایشگاهی ، ۱۰نفر هزینه درمان ارتوپدی از جمله فیزیوتراپی و تست نوار عصب و عضله و به ۵۰ نفر پک بهداشتی کامل از سوی مدیر محترم کمیته امداد امام خمینی(ره) کرج تعلق گرفت.

لازم به ذکر است با توجه به برگزاری این اقدامات در مناطق مختلف استان البرز رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)کرج خاستار تعامل بیشتر با حوزه ۱۲۱ شهید باکری در جهت ارائه خدمات پزشکی رایگان و درمان این عزیزان شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها