راهیان نور عملیات فرهنگی فرامنطقه‌ای برای ملت آزاده دنیا / راهیان نور حج بصیرتی ایران اسلامی است

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: به تعبیر رهبر انقلاب راهیان نور یک فناوری و یک عملیات بزرگ فرهنگی است که روز به روز در حال گسترش است. این اتفاق به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند و ما فقط خادم این اتفاق هستیم و شهدا خودشات دعوت کننده هستند.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۲۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
فرهاد غلامی مسئول راهیان نور سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دراستان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، اظهار کرد: پشتیبانی همه عملیات‌های فرهنگی نظام، راهیان نور است، زیرا راهیان نور اتفاقی است که از همان دوران دفاع مقدس با حضور خانواده‌های رزمنده و شهدا اتفاق افتاده و امروز هدف انتقال این اتفاق به نسل جوان است.

وی افزود: شاید ما خودمان قدر این اتفاق را ندانیم، اما دنیا به این نتجیه رسیده است که اگر ملتی می‌خواهد شرافت دینی و ملتی آزاده باشد فقط می‌تواند در سایه تاسی از فرهنگ دفاع مقدس به آن برسد، چون عنصر جهاد با تاسی از فرهنگ عاشورا گرفته شده بود؛ و اگر امروز دشمن برای خط راهیان نور نقشه دارد بخاطر عنصر جهاد است و به همین خاطر از این حرکت بزرگ فرهنگی ترس دارد.

سرهنگ غلامی تاکید کرد: دشمن تلاش داشت کردستان را به عنوان یک استان امنیتی معرفی کند، اما مجاهدت‌های مردم کردستان نشان می‌دهد این استان یک استان فرهنگی است؛ و هنوز در این استان دَر ایثار و شهادت باز است.

وی با اشاره به شعار کاروان راهیان نور گفت: آشنایی با سرزمین‌های مقدس با شعار ما توانستیم نشان داد که این سفر پشتوانه‌ای برای دلیل آرامش و ثبات امروز در جمهوری اسلامی ایران است.

غلامی با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش برای ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: وظیفه همگان است تا نگذاریم در این جنگ نرم دشمنان پیروز باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به تاکیدات رهبری اردوی راهیان نور دانش آموزی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی می‌فرماید:" اردو‌های راهیان نور تاثیرات بسیار مثبت در دانش آموزان دارد" لذا باید این اردو‌ها گسترش پیدا کند و تعداد آن‌ها زیاد شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات