امام جمعه شیرگاه در جشن 40 سالگی انقلاب روستای سرچاک سوادکوه شمالی:

ایستادگی و جانفشانی ملت مانع هدف دشمن در تجاوز به میهن و اسقاط نظام اسلامی شد

ابراهیمی با اشاره به مصاحبه صدام در حمله به خرمشهر گفت: صدام می خواست بخشی از مصاحبه در خرمشهر و بخش دیگر در تهران انجام شود ولی جانفشانی رزمندگان اسلام بود که همه خیال ها را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۱۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم جشن 40 سالگی انقلاب در روستای سرچاک از توابع شهرستان سوادکوه شمالی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج از سوادکوه شمالی در این مراسم که فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی نیز حضور داشت امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسمات 40 سالگی انقلاب در سخنانی اظهار داشت: از برکات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی عزت و سربلندی این مردم بود که در دوران ستم شاهی مردم ما از آن محروم بودند و این هدیه ای بود که انقلاب به ملت ایران عرضه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانست و تأکید نمود: در انقلاب اسلامی رمز پیروزی وحدت کلمه و رهبری پیر فرزانه امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی بود که با این دوعنصر بزرگ توانستند بر تمام ظلم و ستم پیروز شوند، امروز هم اگر بخواهیم در برابر همه ظالمان پیروز باشیم باید از جان و دل پیرو مقام معظم رهبری باشیم تا با رهنمودهای امام گونه ایشان این انقلاب را به صاحب اصلی اش ولی عصر (عج) برسانیم.

وی در ادامه به هشت سال دفاع مقدس اشاره کردند و افزودند: این هوشیاری و بیداری جوانان انقلاب اسلامی بود که باعث شد تا در مقابل صدام ایستادگی کنند و نگذاشتند تیکه ای از خاک میهن تصرف بشود و دست بیگانه افتد صدامی که در شروع جنگ تحمیلی طی مصاحبه ای معمره روی خرمشهر نام گذاری کرد و ادعا نمود که بعد از سه روز من را در تهران خواهید دید و مصاحبه خود را نیمه کاره رها کرد .

ابراهیمی  با اشاره به مصاحبه صدام در حمله به خرمشهر گفت: صدام می خواست بخشی از مصاحبه در خرمشهر و بخش دیگر در تهران انجام شود  ولی جانفشانی رزمندگان اسلام بود که همه خیال ها را نقش بر آب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها