فراخوان شرکت در هشتمین «هم‌اندیشی سینما انقلاب» و «جایزه سینمایی ققنوس»

فراخوان شرکت در هشتمین «هم‌اندیشی سینما انقلاب» و «جایزه سینمایی ققنوس» منتشر شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۳۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  به نقل از خبرنامه سینما انقلاب، «موسسه هنری رسانه‌ای ققنوس»، نهادی فعال در عرصه رسانه و هنر و زیر مجموعه‌های آن نظیر هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی و ... است. این موسسه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه رسانه و بخصوص سینما و فرمایش خاص ایشان در این باب که می‌فرمایند: «تحول در سینما و تلویزیون بدون اصلاح پایه‌های معرفتی علوم انسانی غربی امکان‌پذیر نیست» هشت سال است که حرکتی را تحت عنوان «هم‌اندیشی سینما انقلاب» و «جایزه سینمایی ققنوس» در ایام دهه فجر و همزمان با جشنواه فیلم فجر آغاز کرده است.

اصل و اساس این حرکت، بر اساس نگاهی تمدنی به سینما و رسانه شکل گرفته و در راستای اجرای این حرکت می‌کوشد تا با برگزاری محافل و نشست‌های مختلف، محیط گفتگوی هنرمند و اندیشمند را به وجود آورد. این گفتگوها در حوزه‌های گوناگون مانند تربیت، سبک زندگی، زنان، اندیشه اجتماعی، اندیشه سیاسی، ادبیات و در نسبت با سینمای ایران شکل می‌گیرد.

این موسسه در طول هشت سال برپایی خود توانسته است با فعالیت‌های متنوع خود از جمله محافل سینما انقلاب، نشست‌های نقد فیلم، تولید و چاپ ده‌ها بولتن و نشریه رسانه‌ای، برنامه تلویزیونی ققنوس، برنامه تلویزیونی سینمامردم و ... در حدود بیش از ۱۰۰۰ نفر از اساتید و نخبگان را از طیف‌های مختلف فکری درگیر این فضا کند.

امسال هم با توجه به نزدیک شدن ایام دهه فجر و جشنواره فیلم فجر این موسسه همتش را بر آن گذاشته تا با یاری خداوند برای هشتمین سال متوالی این حرکت را ادامه دهد تا از خیر و برکت آن، سینمای انقلاب را بهره‌مند سازد.

علاقه‌مندان جهت حضور در هشتمین هم‌اندیشی سینما انقلاب می‌توانند نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس و تصویر ۳.۴ خود را از راه‌های ارتباطی زیر تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ ارسال کنند.

 

T.me/cinemae_admin
cinemaenghelab1397@gmail.com

ارسال نظرات