معاون هماهنگ کننده سپاه البرز:

باشگاه مقاومت البرز افتخار بسیج و سپاه است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت که باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز افتخاری بزرگ برای بسیج و سپاه در کشور است.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۵۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار ولی الله شادمان عصر روز چهارشنبه در نشست خبری باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت استان البرز که در مجتمع فرهنگی ورزشی دشت بهشت محمدشهر کرج برگزار شد، افزود: نظام ما برخاسته از مردم است و سپاه هم به تبع آن برخاسته از مردم، برای مردم و با مردم است.

باشگاه مقاومت البرز افتخار بسیج و سپاه است


وی اظهار داشت: هرچه بیشر خدمت رسانی در ورزش و سایر امورات داشته باشیم، باز هم خودمان را بدهکار در قبال مردم می دانیم و هر خدمتی از دستمان برآید کوتاهی نخواهیم کرد.


شادمان اضافه کرد: تا امروز سپاه و بسیج به انحاء مختلف این خدمات رسانی را در طول 40 ساله انقلاب ثابت کرده است.


وی گفت: این افتخار برای همه مردم کرج است که بچه های آن ها در سپاه و بسیج امروز سردمدار در امر ورزش هستند که به نوعی به ماموریت مستقیم مربوط نمی شود و در حاشیه ماموریت هایش تعریف می شود.


معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز افزود: فوتسال باشگاه مقاومت البرز به عنوان یک تیم برتر در کشور است به طوریکه جزو هشت تیم لیگ برتر کشور است و از فرزندان ارزشی این مرز و بوم بوده و افتخار برای بسیج و سپاه است.


باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز در 18 رشته ورزشی همچون فوتبال، فوتسال، تکواندو، هندبال، تیراندازی، جودو، رزمی، باستانی و... فعال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها