خبرهای داغ:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه مطرح کرد

ضرورت اهتمام برای مبارزه با قاچاق سوخت در استان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از آغاز اهتمام برای مبارزه با قاچاق سوخت در منطقه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۶۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، احمد مجرد امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی که در ارومیه صورت گرفت، اظهار کرد: اهتمام جدی برای مبارزه با قاچاق سوخت در منطقه آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر روزانه به طور متوسط بالغ بر هفت میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه توزیع می‌شود.

مجرد به وضعیت مطلوب میزان ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در انبارهای نفت و نیروگاه‌های زیر پوشش منطقه اشاره و تصریح کرد: با اتخاذ سیاست‌های مناسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و حمایت مسوولین ارشد استان مشکلی در تامین و توزیع سوخت مصرف‌کنندگان وجود ندارد.

وی همچنین در بخشی از گزارش خود به اقدامات شاخص انجام گرفته در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق سوخت در منطقه، رتبه استانی و کشوری اقدامات فرهنگی و طرح تکریم ارباب رجوع اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، ماهیت تامین و توزیع سوخت را با اهمیت و سخت ارزیابی کرد و گفت: اگر این اقدامات برای جلب رضای خدا باشد اجر و قرب بسیاری دارد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی تصریح کرد: شاه کلید اصلی موفقیت در مدیریت تقوا و خداترسی است و اگر کار برای خدا باشد، همه درهای بسته باز می‌شود.

وی استقرار سیستم‌های الکترونیکی و خدمت اینترنتی در سطح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را بسیار مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: میزان مراجعه حضوری برای دریافت خدمات سوخت به ادارات تابعه در سطح استان به حداقل رسیده و بنابراین میزان رضایت مشتریان افزایش یافته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات