خبرهای داغ:
با مشارکت خیران طی 9 ماه گذشته؛

هزار و 883 سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان شرقی اهدا شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: یکهزار و 883 سری جهیزیه از طریق کمک های خیران در 9 ماهه امسال جاری به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۵۷۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

 

هزار و 883 سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان شرقی اهدا شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری، با بیان اینکه برای تأمین این تعداد جهیزیه بیش از شش میلیارد و 428 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: از این مبلغ حدود یک میلیارد و 629 میلیون تومان از طریق صدقات بوده و بقیه از طریق کمک خیران و اعتبارات دولتی تأمین‌شده است.     

وی با اعلام اینکه امسال به طور میانگین روزی هفت جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است، تاکید کرد: بخشی از هزینه‌های تامین جهیزیه‌ها از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار تهیه و در اختیار نوعروسان قرار می گیرد.      
جعفری با قدردانی از کمک خیران در تهیه جهیزیه برای نوعروسان بیان کرد: مشارکت مردم و خیران در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کوثر توسط کمیته امداد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان باهدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها