سردار غیب پرور در هفدهمین جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

راهیان نور بهترین فرصت برای تربیت انسانها برای انقلاب اسلامی است/ضرورت تقویت محتوا و اثرگذاری اردوهای راهیان نور/ طرح اعتلای بسیج یعنی خدمت رسانی خالصانه به مردم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور بهترین فرصت برای تربیت انسانها برای انقلاب اسلامی است،گفت: پرداختن به محتوای راهیان نور اهمیت زیادی دارد و باید دربرگیرنده اقشار مختلف مردم باشد.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۰۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هفدهمین جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه طرح اعتلای بسیج یعنی خدمت رسانی خالصانه به مردم، اظهار داشت: امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه ای بر اعتلای بسیج و خدمات آن به آحاد مردم دارند، به طوری که اثرات آن قابل مشاهده باشد.


وی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و تاکید بر تقویت محتوا و زیرساخت های این سفرهای معنوی اظهار داشت: راهیان نور بهترین فرصت برای تربیت انسانها برای انقلاب اسلامی است و به همین دلیل، می توان گفت که پرداختن به محتوای راهیان نور اهمیت زیادی دارد و باید دربرگیرنده اقشار مختلف مردم و اثرگذاری بر آنان باشد.


سردار غیب پرور تاکید کرد: تشکیل هیئت های اندیشه ورز در راهیان نور اهمیت زیادی دارد و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج می تواند تجربیات موفق در استانها در برگزاری اردوهای راهیان نور را جمع آوری نماید و به آن بپردازد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: تقویت اردوهای راهیان نور دریایی در استان های هرمزگان و بوشهر، برگزاری دوره های روایت گری دفاع مقدس، بازدید از مزار شهدا، تقویت زیرساخت های زیارتگاه های شهدا، توجه ویژه به محتوا و چگونگی اثرگذاری راهیان نور، ارتباط مستمر با زائران راهیان نور در طول سال و ... از جمله مباحثی است که باعث رشد کمی و کیفی اردوهای راهیان نور می شود.

ارسال نظرات