نشست فرمانده سپاه دهگلان با فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت شهید جعفری بلبان آباد

نشست صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهگلان با فرماندهان پایگاه‌ها وحوزه مقاومت شهید جعفری بلبان آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۹۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

  به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در این نشست صمیمی که به منظور آشنائی بیشتر فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌ها به طرح مسائل و دیدگاه‌های خود در نوع کارکرد بسیج و نقاط ضعف و قوت پرداخت.


وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت‌های ذاتی سپاه، ماموریت‌های فرهنگی است، افزود: از آنجائیکه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا مردم را از نظام و پایه‌های آن دلسرد نمایند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بایستی بیش از پیش ماموریت‌های فرهنگی خود را درجهت مقابله با اهداف شوم دشمنان به منصه ظهور برساند.


سرهنگ امانی گفت: شما فرماندهان پایگاه‌ها در خط نبرد جبهه چهل ساله با دشمن بوده و هستید، مطالبات در بسیج زیاد است وفرمانده پایگاه باید با درایت و فرماندهی خود جلوی بسیاری از مشکلات پیش روگرفته و به آن عمل کند.


وی با اشاره به برکات حضور بسیج در کشور گفت: بسیج با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) توانست تا به امروز از آرمان‌ها وارزش‌های انقلاب ونظام اسلامی بخوبی پاسداری نماید.


فرمانده سپاه دهگلان اظهار داشت: بسیج تشکلی خود جوش از مردم خدا جو، مخلص و فداکار است که برمبنای فرهنگ اسلام ناب محمدی و از همدلی و همراهی یکا یک افراد مومن با یکدیگر برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

محمد امانی بیان کرد: در شرایط فعلی بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه‌های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می‌تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

وی افزود:امروز دشمن با هم افزائی بالا در مقابل نظام ما ایستاده و در حال جنگ تربیتی بر علیه ما از مهد کودک‌ها تا مدارس و دانشگاه‌ها ناجوانمردانه در حال هجمه به نظام ما است.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: بسیجیان باید امروز برای حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی خود را بیشتر از گذشته آماده و محکم‌تر کنند، زیرا توطئه‌های دشمنان امروز پیچیده‌تر از گذشته است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات