مراسم تشییع شهید «علی افروغ» در دورود برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دورود گفت: مراسم تشییع پیکر شهید سروان علی افروغ که در سانحه سقوط بوئینگ 707 به شهادت رسیده، فردا پنج‌شنبه ساعت 10 صبح بر روی دستان مردم ولایتمدار شهرستان دورود تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۶۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

محمدرضا حقانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: یک فروند هواپیمای باربری 70 حامل 30 تن گوشت از مبدأ بیشکک قرقیزستان، اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز کرد که هنگام فرود، از باند خارج شد و پس از برخورد به دیوار انتهایی باند، دچار آتش‌سوزی شده که در این حادثه 13 تن از کارکنان و افسران نیروی هوایی ارتش به شهادت رسیدند.

 

وی افزود: مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه هواپیمای باربری 707 نیروی هوایی ارتش با حضور مقامات کشوری و لشکری، امروز در پایگاه شهید لشکری مهرآباد برگزارشده و پیکر پاک این شهدا برای خاک‌سپاری به زادگاهشان منتقل می‌شود.

 

وی بابیان اینکه مراسم تشییع پیکر شهید، سروان علی افروغ که در سانحه سقوط بوئینگ 707 به شهادت رسیده فردا پنجشنبه 27 دی ساعت ۱۰ صبح در گلزار شهدای شهرستان دورود برگزار می‌شود، افزود: با توجه به تشکیل جلسه بنیاد شهید با خانواده شهید معزز مقررشده که مراسم در گلزار شهدا شهرستان دورود با حضور کلیه مردم، مسئولین و گروه موزیک و تشریفات ارتش برگزار شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دورود عنوان کرد: با تبریک و تسلیت شهادت سروان، "علی افروغ " به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف شهرستان دورود، از همه مردم دعوت می‌کنم که در مراسم تشییع شهید " علی افروغ" که از افسران کادر پرواز است، شرکت کنند.

ارسال نظرات