جلسه مشترک گروه تخصصی نظام مهندسی ساختمان و اعضا اندیشه ورز سازمان بسیج عمران و معماری استان یزد

جلسه گروه تخصصی نظام مهندسی ساختمان با حضور اعضاء هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و اعضاء هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۸۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری  استان یزد :جلسه گروه تخصصی نظام مهندسی ساختمان با حضور اعضاء هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و اعضاء هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.

- تقویت بنیه و تفکر بسیجی در میان مهندسین منشا اتفاقات و آثار خوب در دیدار اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین با هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که در محل این سازمان برگزار شد، مهمترین مسائل مبتلابه جامعه مهندسی و راهکارهای تقویت روحیه بسیجی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان، در آغاز این نشست رئیس سازمان ضمن خیرمقدم به حاضران به تشریح شرایط فعلی حاکم بر جامعه پرداخت و گفت: امروز به دلیل تحریم‌ها و گرانی و شرایط ویژه اقتصادی, در وضعیتی مشابه دوران دفاع مقدس به سر می‌بریم و برای حفظ ارزشها و دستاوردها به انگیزه ای به مراتب قویتر نیازمندیم.

 دکتر سالاری با ذکر خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی خواستار تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه مهندسی شد و افزود: ما در شرایط فعلی هم از منابع و ظرفیت‌های خوبی برخورداریم و با تقویت بنیه و تفکر بسیجی در میان مهندسین می توانیم منشا اتفاقات و آثار خوبی باشیم..

 مهندس امین امیدی مسئول سازمان بسیج مهندسین استان هم در سخنان خود با اشاره به حضور یک هزار نفر مهندسان بسیجی در سطح استان، از تشکیل هفت گروه تخصصی به کمک این افراد خبر داد و گفت: این گروه‌ها در مواردی چون آب، محیط زیست، مسکن، معماری و شهرسازی، حمل و نقل، نظام مهندسی و مدیریت شهری برنامه ریزی های خود را به پیش می برند.

 گزارش روابط عمومی سازمان حاکیست در این نشست اعضای شورای مرکزی بسیج مهندسین نقطه نظرات خود را برای گسترش روحیه و توانمندی مهندسان بسیجی بیان کردند.

 توسعه همکاری‌ها بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین در مواردی چون آموزش‌های عملی و تخصصی، برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی و رفاهی و اجرای برنامه های فرهنگ سازی عمومی برای ساخت و ساز فنی تخصصی از مهمترین محورهای گفتگو در این نشست بود. 

حاضران همچنین بر ضرورت رعایت ادب و احترام مهندسان در میان مردم و توجه به اخلاق حرفه ای در جامعه مهندسی تاکید و خواستار رعایت شئونات جامعه اسلامی در طراحی ها و اجرای پروژه‌ها شدند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات