خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اقتدار نظام در عرصه بین الملل به برکت خون شهداست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره شهدای منطقه مارالان تبریز، گفت: اگر امروز مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون به خصوص بین الملل از نظام اسلامی دفاع می کنند به برکت خون شهداست.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۰۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم افزود: اگر امروز مسلمانان جهان در دیگر کشورها مانند یمن، عراق، سوریه و افغانستان در مقابل دشمنان و ظالمان زمان ایستادگی کردند به برکت صدور فرهنگ شهادت است.

وی اضافه کرد: در جامعه امروزی دشمنان تلاش می کنند تا نگذارند فرهنگ شهادت، عظمت و اقتدار اسلام در جهان حاکم باشد ولی کور خوانده اند و نمی توانند چراکه به جرات گفت که نظام اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است.

حجت الاسلام آل هاشم به سخنان رهبر فرزانه انقلاب  اشاره و بیان کرد: در سه محور انقلابی ماندن،  انقلابی فکر کردن و  انقلابی عمل کردن می توان برای احیا فرهنگ شهادت برای شکست دادن دشمن تلاش کرد و اگر به این کلید واژه های اساسی پایبند باشیم، دشمنان هیچ کاری نمی توانند برای انقلاب انجام دهند.

وی به مساله حجاب و امر به معروف اشاره و اظهارداشت: برای پاسداری و حفظ ارزش های انقلاب نباید برخی از اصول و عقاید خود را فراموش کنیم و اصلی ترین مساله حجاب عمل کردن به امر به معروف و نهی از منکر است .

حجت الاسلام آل هاشم در خصوص تجمل گرایی و اشرافی گری مسئولان یادآور شد: مردم نمی توانند تحمل کنند که مسئولان هر روز اختلاس و دزدی کنند و اجتناب از اشرافی گری موجب دلگرمی مردم نسبت به مسئولان می شود .

امام جمعه تبریز خدمت خالصانه و بدون منت برای مردم را افتخاری بزرگ برای مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران مردمی پاک و پایبند به آرمان های انقلاب هستند و مسئولان خدمت صادقانه و رسیدگی به امورات مردم را جدی بگیرند و آن طور که شایسته است برای مردم خدمت کنند .

حجت الاسلام آل هاشم  عدالت خواهی، آزادگی و دفاع از مظلومان عالم را وظیفه هر مسلمان برشمرد و گفت: فرق نمی کند این مظلوم در یمن، سوریه و عراق باشد هر جا لازم باشد از مسلمانان مظلوم جهان دفاع خواهیم کرد چراکه  درس اسلام است.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: امنیت، آرامش حاکم در کشور توسط نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی  برقرار است و وظیفه داریم از عوامل این امنیت پشتیبانی کنیم و بودجه سالانه آن ها را به جای کم  کردن روز به روز افزایش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها