توزیع ویلچر و حواله خرید جهیزیه میان نیازمندان آملی

مدیرعامل بنیاد برکت احسان گفت: 50 دستگاه ویلچر برای معلولان و 50 حواله خرید جهیزیه میان مددجویان نیازمند آملی توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۸۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدامیرحسین مدنی با اعلام این خبر افزود: تاکنون 8 هزار مورد کمک خرید جهیزیه میان زوج های نیازمند در کشور توزیع و تا پایان امسال 2 هزار حواله دیگر به نیازمندان اهدا خواهد شد.
مدیرعامل بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به توزیع 3 هزار ویلچر و اهدا 2 هزار حواله کمک خرید جهیزیه به ‌عنوان هدیه مقام معظم رهبری تا پایان امسال در مناطق محروم، هدف این ستاد را اشتغال و توانمندسازی مردم محروم با موضوع اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: با طرح های حمایتی و تسهیلاتی از مددجویان، 400 هزار شغل جدید تا پایان امسال ایجاد خواهد شد.
مدنی، دلیل راه‌اندازی بنیاد برکت احسان را فعالیت های واکنش سریع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان اعلام کرد و افزود: کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا از 3 دهه گذشته در این بنیاد آغاز شده و سالانه برای هزار کودک حلزون کاشته می‌شود.
مدیرعامل بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از حضور 450 هزار معلول جسمی و حرکتی در مناطق کم ‌برخوردار و محروم کشور خبر داد و گفت: با بررسی های انجام شده در این مناطق، 3 هزار معلول به دلیل فقر مالی خانواده و نداشتن ویلچر خانه نشین هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها