اعزام کاروان خانواده های معظم شهدای مدافع حرم به مشهد مقدس

خبرگزاری بسیج: کاروان خانواده های معظم شهدای مدافع حرم پس ازاقامه نماز ظهر و عصر و انجام معاینات پزشکی در جوار مضجع شریف امامزاده شعیب(ع) فیروزآباد، به مشهد مقدس مشرف شدند .
کد خبر: ۹۰۹۹۱۳۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در جوار مضجع شریف امامزاده شعیب(ع) فیروزآباد، برگزار شد؛ در این مراسم معنوی حجت الاسلام و المسلمین بهرامی، امام جمعه قلعه نو و فیروزآباد، در سخنانی اظهار داشت: شما خانواده های معظم شهدا که به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی چشم و چراغ این ملت هستید و توفیق زیارت خورشید هشتم امامت و ولایت را پیدا کرده اید با جسم و جان خود به زیارت امام رضا (ع) مشرف می شوید و دل ما را هم با خود می برید.

وی با بیان روایتی از امام رضا(ع) در بیان جایگاه رفیع شهدا، گفت: اولین کسی که وارد بهشت می شود شهید است و ما باید مقام رفیع شهدا را درک کنیم و به تبع جایگاه شهدا خانواده شهدا نیز مقام و جایگاه والایی دارند. وی افزود: یکی از مواردی که نامه اعمال شما را در قیامت سبک می کند زیارت امام رضا(ع) است.    

 در مراسم بدرقه خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی، امام جمعه قلعه نو و فیروزآباد، حجت الاسلام والمسلمین خانی، معاون فرهنگی اداره اوقاف شهرری، دکتر راوندی،  دهیار فیروزآباد، پرسنل شهرداری منطقه ۲۰، جمعی از برادران سپاه و بسیج، پرسنل دهیاری و شورای اسلامی فیروزآباد، پرسنل شهرداری فیروزآباد، بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت فیروزآباد، بسیج خواهران فیروزآباد، اهالی محل و خادمین افتخاری آستان امام زاده شعیب (ع) حضور داشتند.

 

ارسال نظرات