امام جمعه شهرستان فردیس:

راه مقابله با خطرات فضای مجازی آگاهی دادن به دانش آموزان است

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: بهترین راه مقابله با خطرات فضای مجازی آگاهی دادن به دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۵۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس افزود: آگاه سازی دانش آموزان در بخش فضای مجازی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

 راه مقابله با خطرات فضای مجازی آگاهی دادن به دانش آموزان است

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های این کشور هستند، گفت: آموزش و پرورش به جنبه تهذیب ، پرورش و تقوای دانش آموز به ویژه در فضای مجازی توجه کند.

حجت الاسلام ایمانی بیان داشت: یکی از آسیب های فضای مجازی ، لطمه به کسب و کار در کشور بود که این امر سبب شد تا بازار آشفته ای در کشور ایجاد شود.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: آموزش و پرورش در ارتباط با مسئولان، مساجد و نماز جمعه و همچنین در بخش آموزشی عملکرد مثبتی داشته است.

حجت الاسلام ایمانی افزود: فضای آموزش و پرورش یک فضای همراه با فضای عمومی شهر، فرهنگی و دینی باشد و همراه با جهت گیری هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی تعریف می کند باید به این مسایل اهتمام ویژه ای داشت.

وی ادامه داد: در بخش نماز و قرآن آموزش و پرورش خوب عمل کرده اما کافی نیست سیاست گذاری دقیق تری شود تا دانش آموزان کمتر آسیب ببینند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس نیز گفت: امسال بیش از 20 درصد اعتبارات فردیس را برای نوسازی مدارس این شهرستان در نظر گرفتیم.

تیمور ولی پور افزود: بخشی از مدارس این شهرستان فرسوده هستند که به تخریب و بازسازی نیاز دارند.وی گفت: خیرین فردیس می توانند در ساخت مدرسه آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی در خصوص راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان فردیس افزود: فرمانداری پیگیر راه اندازی و به ثبت رسیدن مجمع خیرین مدرسه ساز خواهد بود.شهرستان فردیس 97 هزار دانش آموز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها