سردار مولایی :

دشمن با کمک رسانه‌ها سعی دارد هزینه جنگ را کاهش دهد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: امروز دشمن برای کاهش هزینه های جنگ به استفاده از رسانه ها متوسل شده است.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۴۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار یوسف مولایی در آیین اختتامیه سومین جشنواره ابوذر که در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، به اهمیت رسانه در جوامع مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه رسانه، قلم فرسایی توسط دشمن به خوبی اقدام شده است.

دشمن با کمک رسانه‌ها سعی دارد هزینه جنگ را کاهش دهد

وی افزود: رسانه طی چهل سال انقلاب رشد و توسعه چشم‌گیری داشته است البته باید در این زمینه فعالیت های خود را ارتقاء دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن در حوزه های رسانه ای بسیار فعال عمل می کند، گفت: آنچه که امروز از رسانه انتظار می رود بیشتر از گذشته است.

به گفته سردار مولایی بخش عمده ای از تفکر جامعه توسط رسانه رقم می خورد و این بیانگر اثر وجودی رسانه ای است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در میان اقشار جامعه تأثیرگذار باشد، تصریح کرد: مدیریت ذهن اقدامی بسیار دشوار است که توسط ذهن انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: ایجاد تغییر و جابه‌‌جایی نیازها با تغییر تفکر آحاد جامعه محقق خواهد شد از این رو نیز می‌توان به نقش رسانه تأکید کرد.

سردار مولایی با اشاره به اینکه ایجاد نیاز و تغییر نیاز توسط دشمن از طریق رسانه‌ها در میان مردم جامعه القاء شده است، ادامه داد: برای مثال دشمن با هجمه‌ها وارده شرایطی را فراهم آورد تا تقاضای اقلامی همچون دلار و سکه افزایش یابد و شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم.

وی تزلزل در شرایط قیمتی دلار و سکه را توسط رسانه‌ها خارجی برشمرد و اضافه کرد: باید بتوانیم شرایط را کنترل کنیم در غیر این صورت باید گفت باخته‌ایم؛ نباید ارجعیت و اولویت‌ها در جامعه به اشتباه تغییر کند و تغییر درست این مسیر توسط رسانه‌ها محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه موضوعی به نام گفت‌وگوی تمدن‌ها مطرح شد، گفت: فیلم‌های ساخته شد تا تبادل فرهنگ صورت گیرد اما آمریکا تمدن ایرانی را رد کرد؛ پس ما نیز نباید از تمدن آن‌ها بهره‌گیری کنیم.

سردار مولایی با بیان اینکه دشمن داعش را اسلام واقعی معرفی می‌کند، ادامه داد: شیعه انگلیسی توسط دشمن بزرگنمایی می‌شود تا ایجاد ترس و وحشت میان مردم جهان نسبت به دین اسلام به‌وجود آید؛ در این میان رسانه‌ها هستند که می‌توانند با هجمه‌ها مقابله کنند.

وی به افزایش کیفیت و ارتقاء و پیشرفت رسانه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: رسانه‌های امروز در محتوا، ابزار، فرهنگ و غیره تغییر کرده است.

فرمانده سپاه استان البرز معتقد است دشمن با کمک رسانه‌ها سعی دارد هزینه جنگ را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه رسانه به وحدت ملی و آرامش جامعه کمک شایانی خواهد داشت، افزود: رسانه ‌ای که به تحریک شکاف های جامعه کمک کند بدون شک خائن هستند.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها باید به صورت جدی و در ابعاد مختلف سیاست‌گذاری‌های درست را پیش گیرند؛ با تبیین شواد رسانه‌ای خواهیم توانست به اهداف مهم رسانه‌عل دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها