خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رساندن انقلاب اسلامی به چهل سالگی کار آسانی نبود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رساندن انقلاب اسلامی به چهل سالگی به هیچ عنوان کار آسانی نبود.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۳۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: رساندن انقلاب اسلامی ایران به جشن چهل سالگی به هیچ عنوان کار آسانی نبود ولی ملت غیور و ولایتمدار کشورمان از عهده آن برآمدند.

وی افزود: با گذر از 22 بهمن 1396، انقلاب اسلامی وارد چهلمین سال پیروزی خود شد و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم، به طوری که عدد 40 در فرهنگ‌های گوناگون حامل معانی و مفاهیم پرارزشی است و در سنت‌های الهی و اسلامی نیز در قالب‌های به خصوصی تبلور یافته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد:  بعثت پیامبر اعظم (ص) در چهل سالگی بود، توقف 40 روزه حضرت موسی در میقات، اربعین شهادت حضرت اباعبدالله (ع)، سرگردانی چهل ساله بنی‌اسرائیل و ... نشانه‌های متعددی هستند که نشان می‌دهد عدد 40 در کالبد زمان، معنای ویژه‌ای دارد.

سرایی اضافه کرد: آنچه اینجا محل تأمل است، رسیدن انقلاب اسلامی به چهلمین سال خود می‌باشد، به طوری که این موضوع واجد معنای قابل ملاحظه‌ای است، انقلابی که با دست‌های خالی امت و امام و با توکل به خدا و اراده ایمانی رقم خورد و اگر نبود این ایمان و اخلاص در مسیر، بی‌شک انبوه عوامل مادی و دشمنان تا به دندان مسلح بارها آن را از پای درآورده بودند.

سرایی خاطرنشان کرد: گذر از این مسیر پرحادثه و سخت چهل ساله کار آسانی نبود و به شکرانه امتداد این مسیر نورانی باید در پیشگاه ذات باری تعالی سر به سجده گاه سائید.

انتهای پیام

ارسال نظرات