خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

پیشرفت‌های ایران در چهل سال گذشته باید به درستی تبیین شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیشرفت‌های ایران در چهل سال گذشته باید به درستی تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۸۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: این پیشروی‌ها و موفقیت‌ها را مدیون مردانی هستیم که در مبارزه و درگیری با نظام سلطه جهانی ایستادند.

وی ادامه داد: بسیاری از خواص در این ۴۰ سال ریزش کردند، نتوانستند تحمل کنند و از مسیر باز ماندند اما رویش هم داشته‌ایم و نسل جوان و نوجوان جایگزین شدند، البته یاران باوفای انقلاب هم در این سال‌ها ماندند و مسیر انقلاب را ادامه دادند.

سرایی اضافه کرد: این پیروزی و پیشرفت با دستاوردهای بزرگی برای ملت ما، چه از لحاظ معنوی و چه از لحاظ مادی توام بوده است، حضور جوانان در جبهه جهاد، شرکت در مراسم اربعین، کمک‌رسانی در بلایای طبیعی و ... دستاوردهای معنوی انقلاب است و از لحاظ مادی نیز در صنعت، کشاورزی، پزشکی، سلامت و همه شاخص‌های پیشرفت، کشور دستاوردهای خیره کننده‌ای داشته است.

 وی تصریح کرد: برخی دوست ندارند واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود و می‌گویند دنیا پیشرفت کرده است به طبع ایران نیز پیشرفت کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات