خبرهای داغ:
سخنران آیین 9 دی پایگاه مقاومت شهدای گمنام هلال احمر:

دشمنان در جریان فتنه 88 درصدد ضربه به ارکان نظام بودند

امام جماعت جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت نهم دی پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام هلال احمر استان، با گرامیداشت نهم دی، گفت: در جریان فتنه ۸۸ دشمنان بدنبال ضربه زدن به ارکان نظام و از بین بردن شعارهای متعالی آن بودند که به فضل الهی و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری مردم همیشه در صحنه بساط فتنه گران برچیده شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۱۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حجت الاسلام هادی افزود: دشمنان قسم خورده نظام از بدو تشکیل آن همواره از هر فرصت پیش آمده و شکافی جهت ضربه زدن به این نظام سوء استفاده کرده اند که به لطف الهی همیشه با حضور هوشیارانه مردم انقلابی و ولایتمدار کشورمان به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری با شکست و ناکامی مواجه شده اند.

دشمنان در جریان فتنه 88 درصدد ضربه به ارکان نظام بودند

وی با اشاره به برکات فراوان انقلاب، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از دین مبین اسلام و سیره پیامبر بزرگ و ائمه اطهار تشکیل شده و همواره ملجا و امید ستمدیدگان و مظلومان عالم بوده و برکات و خیرات فراوانی برای کشورمان و ملت های مظلوم داشته است.

با حضور کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نشست بصیرت افزایی با هدف گرامیداشت ۹دی روز بصیرت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها