تمام الگو های جنگ نرم در ایران اجرا شده است/ آگاهی دادن به مردم، راهکار برون رفت از مشکلات است

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران گفت: در کتاب «اصول مبانی جنگ نرم» 11 روش مقابله دنیا با جنگ نرم ارائه شده است که می توان به جرائت گفت، تمام این الگو ها در مقابل ایران پیاده شده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۱۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی خارج از محاسبات ابرقدرت‌ها بود. آن‌ها با سند اعلام کرده بودنند که ایران تا ده سال آینده اش تغییرات سیاسی نخواهد داشت. امام خمینی (ره) حرکت و جنبشی را آغاز کرد که حاصلش به پیروزی رسیدن انقلاب مردمی ایران بود.
وی از کتاب «اصول مبانی جنگ نرم» نام برد و افزود: من زمانی این کتاب را منتشر کردم که با توجه به تحقیقاتم در رساله دکترا و مسئولیتی که در فتنه سال ۸۸ داشتم می‌توانستم نظریات و تفسیر‌های مناسبی را انتشار دهم. در این کتاب ۱۱ روش مقابله دنیا با جنگ نرم را ارائه کرده ام که می‌توان به جرائت بگویم که تمام این الگو‌ها در مقابل ایران پیاده شده است.
رییس ستاد مردمی بزرگداشت ۹ دی ماه با اشاره به اینکه اقدامی نظامی علیه یک کشور زمانی به نتجیه می‌رسد که از دورن مستحکم نباشد، بیان کرد:علی رغم تمام فشار‌های اقتصادی، فتنه ها، بمب گذاری‌ها و کارشکنی‌ها انقلاب اسلامی، چون از دورن مستحکم است اقدامات نظامی کشور‌های ابرقدرت مثمر ثمر نخواهد بود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نائینی ادامه داد: اکنون کشور ما در منطقه محوریت دارد و به نوعی مدیریت منازعات منطقه‌ای را ایران مدیریت خواهد کرد که این ثمره مقاومت در هشت سال دقاع مقدس و ایستادگی در برابر فتنه‌ها است.
وی با اشاره بعضی معاندین نظام، تاکید کرد: در جریان فتنه ۸۸ و اتفاقاتی که باعث خروش مردم شد باز هم عده‌ای آن جریان را به عنوان فتنه نپذیرفته اند در صورتیکه ابرقدرت‌ها با فراق خاطر پایان یافتن جمهوری اسلامی را اعلام کرده بودند و هرگز به فکرشان خطور نمی‌کرد که بصیرت مردم نقشه هایشان را نابود کند.
نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران جنگ اقتصادی و روانی، امنیتی کردن اوضاع کشور را از راه‌های دشمنان برای فشار به کشورمان دانست و ادامه داد: پول‌های هنگفتی هزینه کرده اند که انقلاب اسلامی به چهلمین سالگرد پیروزی خود نرسد و همچنین برنامه‌های و فشار‌های جدیدی را برای سال آینده که انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم در حال تدارک هستند که باید آگاهانه و با چشم باز انتخاب و برخورد کنیم.
این مقام مسئوا در پایان جلسه به سوالات مدعوین پاسخ داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار