خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حماسه 9دی نقش بصیرت و پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب را آشکار کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره شهدای روحانی شبستر و بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی، گفت: حماسه هشتم دی مردم تبریز و به دنبال آن شکوه حماسه ۹ دی سراسر ایران فتنه دشمنان را ناکام و نقش بی بدیل بصیرت و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب را در خنثی سازی نقشه های مستکبران، بر همگان روشن ساخت.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۵۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام اسلامی از دستاورد های حماسه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که ملت ایران با تمسک به ارزش های دینی در برابر رفتارهای ضد دینی تا پای جان ایستادند.

وی با بیان اینکه بزرگترین خیانت در فتنه ۸۸ امیدوار کردن دشمن برای طرح ریزی در جهت براندازی نظام اسلامی بود، اظهارداشت: توطئه های سال ۸۸ دشمنان تلاشی مذبوحانه برای تلخ کامی مردم از شیرینی حضور حداکثری در پای صندوق های رای بود.

حجت الاسلام آل هاشم بیان کرد: نبود شناخت، بصیرت و زمان شناسی عده ای معدود در داخل، توطئه از پیش طراحی شده دشمنان را در سال ۸۸ اجرایی کرد که پیامدهای منفی آن هنجار شکنی و توهین به مقدسات مردم در روز عاشورا را به دنبال داشت.

امام جمعه تبریز ادامه داد: در همان برهه تاریخی در حالی که مقامات آمریکایی به نقش بدیل ایران در منطقه اذعآن داشتند جریانات پس از انتخابات، فشارها، زیاده خواهی و تحریم ها را علیه مردم تشدید کرد.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب دشمنان در تلاش هستند با تمرکز به مشکلات اقتصادی و اعتراضات صنفی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ کنند ولی همان طوری که در برهه های مختلف پاسخ ملت به بدخواهان نظام دندان شکن بوده است؛ این بار هم با مشت های محکم جواب یاوه گویان را خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: وحدت، رمز پیروزی ملت و دولت دربرابر دشمنان است از این رو باید موضع مردم و مسئولان باید در برابر دشمنان مقاوم‌ باشد تا با اتحاد ، انسجام و یک دلی چشم طمع زیاده خواهان را کور کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها