ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

حماسه نهم دی ماه تجلی ید الله فوق ایدیهم را به رخ جهانیان کشید

ناحیه مقاومت بسیج خاتم در آستانه سالروز حماسه نهم دی ماه ،در بیانیه‌ای حماسه نهم دی را تجلی کننده یدالله فوق ایدیهم به جهانیان بر شمرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۶۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در آستانه گرامیداشت سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه ناحیه مقاومت بسیج خاتم بیانیه‌ای صادر نمود.
در این بیانیه امده است
بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد آور حماسه بزرگ نهم دی ماه ۸۸ می‌شویم که صحنه تجلی دینداری و ولاستمداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
در فتنه‌ای که منافقان داخلی با امیدوار کردن دشمن به نفوذ و ضربه زدن به انقلاب اسلامی با تمام قدرت خود وارد صحنه شدند. این دست قدرت خداوند بود که ملت ایران را بالاترین قدرت‌ها قرار داد و تجلی یدالله فوق ایدیهم را بار دیگر همچون دیگر فتنه‌ها به رخ جهانیان کشید.
غرب به تبعیت از امریکا پس از انتخابات شورانگیز سال ۸۸ در صدد ایجاد اخلال در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند و سران روسیاه فتنه به سربازی خیمه دشمن رفتند و علیه جمهوریت نظام فرمان شورش خیایانی صادر کردند.
امید است که مردم و مسئولین به خصوص جوانان در برهه حساس کنونی با بینش و چشم باز پیش روند و در سایه پر عطوفت امام عصر عجل الله تعالی و نائب بر حقش آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و عنایت الهی ملت بزرگ ایران به اهداف والای انقلاب برسند.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات