بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان قزوین در گرامیداشت حماسه 9 دی

۹ دی، حماسه‌ی بیعت ملت با محوریت نظام جمهوری اسلامی

اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان قزوین با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی سال ۸۸ که نقطه عطفی در مسیر نهضت انقلابی مردم ایران بود بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۶۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان قزوین به شرح زیر است: 
 
 

هوالحق المبین

 

سالروز حماسه ۹ دیماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گرامی باد.

مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

 

                                                                                                                "مقام معظم رهبری(مدظله العالی) "

 

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد. روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد. ۹ دی روزی ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی، و بازتولید حماسه امام حسین (ع) در عاشورای ۶۱ هجری است. نه دی  «نه» به کسانی بود که ایران اسلامی را با کشور های شرق اروپا اشتباه گرفته بودند و «نه» به استکبار نوین غربی در سلطه بر ملت ها بود. نکته افتخار آمیز حماسه نه دی برای مردم، عمل بر حسب تکلیف بود و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل السحر فتنه گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام است . پیام مهم و ماندگار ۹ دی، حماسه ی بیعت دوباره ملت با محوریت نظام جمهوری اسلامی، یعنی نظام ولایی و مقام معظم رهبری است .

 ما اساتید بسیجی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قزوین  با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی سال ۸۸ که نقطه عطفی در مسیر نهضت انقلابی مردم ایران بود، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری ، آمادگی خود را برای حضور در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و... برای دفاع از کیان نظام اسلامی و دفع توطئه های فتنه گران داخلی و خارجی،  اعلام می داریم و تا پای جان در بیعت با مقام عظمای ولایت ایستاده ، در همین راستا، از مسئولین نظام نیز انتظار داریم تا با درک شرایط حساس کنونی، ضمن وحدت کلام و عدم اظهارنظرهای غیر واقعی و بی منطق و همچنین به دور از هوچیگری، در صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب که از  ثمره خون شهیدان و همت و تلاش و رنج های بی مثال جوانان این آب و خاک بدست آمده است، از هیچ کوششی دریغ نکنند و خالصانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری نظام پیش قدم باشند.

-  به کسانی که با اظهار مطالبی موهن، سعی در تطهیر چهره نفاق و سران فتنه دارند، هشدار می‌دهیم  دین خود را به بهای دنیای مستکبران معامله نکنند و اگر دل در گرو اسلام دارند، به سامان دادن وضعیت مسلمانان بپردازند.

-  به همه مسئولان و دست اندرکاران نیز یادآوری می‌کنیم که مردم انقلابی و هوشیار ایران، تنها دل در گرو اسلام و رهبری دارند و با هیچکس عهد و پیمان ابدی نبسته‌اند و برای خدمت به این مردم  باید تکیه و اعتماد به توانمندی‌های داخلی و قطع امید به بیرون و نیز ایمان به وعده خداوند داشت .

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ))

 

                                                                           سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان قزوین

ارسال نظرات