حماسه ۹ دی تبلور بصیرت و حضور ملت ایران بود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه ۹ دی تبلور بصیرت و حضور ملت ایران بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۵۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
مردم کهگیلویه و بویراحمد در طول چهل سال گذشته همواره در صف اول دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده اند و این را در صحنه‌های مختلف ثابت کرده اند.

از حضور در دفاع مقدس که به نسبت جمعیت بیشترین حضور را داشته اند تا تقدیم ۱۸۸۰ شهید به ایران اسلامی و حضور حداکثری در انتخاباتها، همه و همه نشان دهنده عمق عشق و علاقه این مردم به انقلاب اسلامی است.

اما در نهم دیماه ۸۸ و حتی ۱۴ دی ماه ۹۶ که دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش بودند با ایجاد تفرقه و شبهه افکنی در میان صفوف بهم فشرده ملت ایران رخنه ایجاد کنند و نقشه‌های شومشان را در تضعیف جمهوری اسلامی، به اجرا درآورند، مردم این استان از کوچک و بزرگ، مرد و زن و شهری و روستایی ندای رهبر عزیزشان را لبیک گفتند و با سلاح بصیرت این نقشه شوم را بر ملا کردند.

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۹ دی ایام الله به یاد ماندنی است که یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان که سالیان سال برنامه ریزی کرده و در اتاق‌های فکر و با استفاده از عوامل داخلی و خارجی با هدف براندازی نظام فعالیت داشتند، با بصریت و آگاهی رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت و حضور مردم ولایت مدار و انقلابی و مردمی که پای انقلاب خون دادند، نقش بر آب شد.

جنتی پور با بیان اینکه دشمنان از توطئه و دشمنی با ملت ما دست بردار نیستن، ابراز داشت: این موضوع درس عبرتی برای دشمنان شد و ۹ دی یکی از بزرگترین و حماسی‌ترین اقداماتی بود که مردم ما از خود برجای گذاشتند.

جنتی پور با تاکید بر اینکه نامگذاری این روز به عنوان روز بصیرت به جاست، اظهار کرد: مردم تبلور بصیرت را در حماسه ۹ دی نشان دادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، تصریح کرد: در حماسه ۹ دی مردم احساس وظیفه دینی کردند و بر اساس اعتقادات دینی وارد میدان شدند و عمل صالح خود را انجام دادند.

وی ابراز داشت: ما باید این موضوع را نصب العین خود قرار دهیم که علیرغم حجم عظیم تبلیغات دشمن و فعالیت‌های آن‌ها برای براندازی و دست‌های چدنی که در دستکش‌های مخملی بود، مردم ایران به میدان آمدند و با حرکت بصیرتی این اقدامات را خنثی کردند.

جنتی پور گفت: باید قدر این مردم را بدانیم و خدمت و تلاش بیشتری برای مردم داشته باشیم.

جنتی پور خاطرنشان کرد: اگر مسئولی نسبت به مردم بی مهری کند، تیشه به ریشه نظام زده است و امید است که خداوند به همه ما توفیق خدمت افزون‌تر به مردم را عنایت کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، گفت: مردم ما مردمی بصیر و آگاه بوده و همیشه در صحنه‌های مختلف حضور داشته اند و مردم استان ما نیز به عنوان نمونه و الگو در همه صحنه‌ها حضور داشته اند.

جنتی پور با دعوت از مردم و مسئولین برای شرکت در روز ۹ دی، گفت: باید جامعه انقلابی و بصیر ایرانی این روز را بزرگ بشمارند و حضور پرشوری در این نمایش و همایش بزرگ انقلابی و بصیرتی داشته باشند تا دشمنان ما که خصومت‌ها ودشمنی‌هایی را در سر دارند، مایوس‌تر شود و توطئه‌های آن‌ها ناکام بماند.
ارسال نظرات