دومین جشنواره ملی جهادگران برگزار می شود

دومین جشنواره ملی جهادگران با هدف جمع آوری و انتشار ایده‏ ها و تجربیات ویژه در خصوص محرومیت زدایی و فعالیت های جهادی در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۴۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ موضوعات و‌ مشکلات اصلی مناطق محروم و عرصه‎های دارای اولویت در حوزه جهادی به‌ عنوان موضوعات فراخوان جشنواره در نظر گرفته شده است که گروه‎های جهادی، صاحب‎نظران و ‌متخصصان حوزه محرومیت‌زدایی، می‌توانند با ارسال آثار خود در قالب ایده، تجربه و طرح و‌ حتی مقاله و ‌پایان‎نامه در این جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره  در عرصه هایی همچون راهبردی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت، هنر و ادب ، رسانه و بین الملل، فراخوان داشته و تمامی آثار ارسالی می بایست در یکی از قالب های ایده، تجربه ،طرح و مقاله قرار بگیرد.

همچنین  قشرهای دانشجویی، دانش آموزی، جامعه زنان، طلاب و روحانیون، جامعه پزشکی و محلات، ومهندسین کشاورزی جشنواره فراخوان آثار دارند.

جمع ‏آوری و انتشار آثار علمی و تخصصی در حوزه محرومیت زدایی؛ترویج ایده‏ ها و تجربیات تخصصی و علمی فعالیت ‏های محرومیت‏ زدایی بین گروه‏های جهادی ترویج و فرهنگسازی روحیه و فعالیت های جهادی و خدمت رسانی بین مخاطبین عمومی از برخی اهداف این جشنواره به شمار می آید.

شایان ذکر است، جشنواره ملی جهادگران به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی، بهمن ماه امسال با هدف شناخت و قدردانی از گروه‎ها و ایده‎های برتر در حوزه جهادی برگزار می‌شود  که علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشنواره تا ۳۰ دی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظرات