خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

9 دی مهر تاییدی بر ولایتمداری ملت است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: حماسه باشکوه 9 دی مهر تائیدی بر پیوند ناگسستنی مردم ایران اسلامی با ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۸۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

 صفیه محمودزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: حماسه باشکوه 9 دی در سال 88 مهر تائیدی برای این موضوع است که بین ملت بزرگ ایران اسلامی و ولایت فقیه همچنین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی وجود دارد.

وی این روز بزرگ را نشانه بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: سال 88 در چنین روزی شیرزنان و مادران فهیم و همیشه در صحنه کشورمان مقابل هتاکان و هنجارشکنان ایستادند و در شکل گیری حماسه به یاد ماندنی 9 دی ایفای نقش کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی حماسه باشکوه 9 دی را انعکاس زیبایی از روحیه ولایتمداری، بیداری و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و گفت: در این روز مردم ایران بر آمریکا، رژیم صهیونیستی و همه صحنه‌گردانان پشت پرده پیروز شدند.

 

محمودزاده با بیان اینکه برای نکوداشت دهه بصیرت در استان برنامه‌هایی برگزار خواهد شد، ادامه داد: تبیین نقش شاخص زنان در حماسه 9 دی و نقش تاثیرگذار مادران در بصیرت‌افزایی بین فرزندان، برگزاری کارگاه‌های نهادینه‌سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی، برپایی نمایشگاه و معرفی محصولات فرهنگی شامل کتاب، نرم افزار و روز شمار حوادث سال 88 این برنامه‌ها را شامل می‌شود.

وی راه‌اندازی پویش‌های مردمی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به مناسبت حماسه 9 دی و دهه بصیرت را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: به طور قطع اقشار مختلف مردم در برخی برنامه‌های مرتبط با این روز حضور حداکثری و پرشوری خواهند داشت.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات