هنر تاثیرگذارترین زبان برای روشنگری و بصیرت افزایی است

خیرالله تقیانی پور گفت: زبان هنر تاثیرگذارترین و شیواترین زبان برای افزایش روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه است و ماندگاری آن از هزاران تریبون بهتر است.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۹۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فعال عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر و عضو هیات امنای هیات اسلامی هنرمندان استان البرز و کارگردان فیلم "اینجا خانه من است" گفت: هنرمند تریبون محیط و جامعه اش است و هر حرفی که مردم در جامعه می خواهند بزنند هنرمند به شیوه هنرمندانه آن حرف و مفهوم را بیان می کند.

هنر تاثیرگذارترین زبان برای روشنگری و بصیرت افزایی است
وی ادامه داد: اگر سیاستمداران ،مدیران و مسئولان حرفی را که می خواهند بزنند آن را از طریق زبان هنر مثل نمایش، فیلم، دیواره نگاری، هنرهای تجسمی و ...بیان کنند به چشم می آید.
 
خیرالله تقیانی‌پور، افزود:زبان هنر تاثیرگذارترین و شیواترین زبان برای روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه است و ماندگاری آن از هزاران تریبون بهتر است.
 
کارگردان فیلم "اینجا خانه من است" با اشاره به اینکه هنرمندان البرزی همیشه در صحنه هستند بیان کرد: هنرمندان شهر من البرز همیشه و در هر اتفاقی حاضر بودند منتهی باید از طرف مسئولین حمایت شوند که بتوانند حرفشان را با زبان هنر بیان کنند.
 
وی در پایان عنوان کرد: هنرمندان بسیاری در استان موجود هستند منتهی بلااستفاده مانده اند و هنرمند این توانایی را دارد که شعارهایی که در بنرها زده می شود، حرف هایی که بارها از زبان مسئولین در جهت بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه زده شده است را به شیوه ای رسا با زبان هنر بیان کنند که ضمن قابل فهم تر بودن در ذهن مخاطب ماندگار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها