خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

حماسه نهم دی قدرت نرم نظام را به رخ جهانیان کشید

فرمانده سپاه عجب شیر در نشست بصیرتی به مناسبت حماسه نهم دی در جمع بسیجیان این شهرستان گفت: پیروزی در حماسه نهم دی قدرت نرم نظام اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشید و این امر توسط مردم ولایت مدار ایران که از سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی هستند رقم خورد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۷۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور افزود: هر فتنه ای که در طول تاریخ اتفاق افتاده با یک رمز و کلید خاصی بوجود آمده و کلید فتنه سال 88 از سوی دشمنان یعنی اظهار نگرانی از انتخابات رقم خورد و برخی هم در داخل شعار صیانت از آراء را سر دادند.

وی در ادامه با اشاره به معنای فتنه که انسان همیشه در معرض آزمایش است، اظهار کرد: در این فتنه خیلی از انسان ها دچار لغزش شده و به کف خیابان آمدند و در مقابل نظام قرار گرفتند.

هنرور تنها ابزار مقابله با فتنه را بصیرت عنوان و تاکید کرد: دشمنان در طول تاریخ از جاهلیت مردم علیه حکومت ها استفاده کرده و به اهداف شوم خودشان رسیده اند در مقابل وجود انسان های با بصیرت توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

فرمانده سپاه عجب شیر در تبیین ویژگی های حماسه نهم دی گفت: رنگ بوی خدایی داشتن این حماسه، توده عظیم ملت، به هنگام و بموقع وارد عمل شدن ملت و تجدید میثاقی دوباره با ولایت از خصوصیات بارز این حماسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها