مردم با بصیریت، نهم دی ماه حماسه بی سابقه ای را رقم زدند

امام جمعه سابق تفت به تظاهرات عظیم ملت ایران برای محکومیت حرمت‌شکنی در عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: نهم دی ماه حماسه بی سابقه و پرشکوهی رقم خورد که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان در حرکتی خودجوش با پخش اعلامیه‌هایی مبنی بر راهپیمایی در روز ۹دی جهت اعلام برائت از فتنه گران و حمایت از رهبری و آرمان‌های انقلاب و اسلام دست به تظاهراتی با شکوه و به یادماندنی زدند.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۶۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت السلام غفوری در آخرین خطبه خود در شهرستان تفت با اشاره به اینکه عده‌ای منافق در نظام وجود دارند که نقاب انقلابی به چهر دارند، ولی به نظام ضربه می‌زنند، گفت: بیشترین ضربه‌هایی که امروزه به کشور وارد می‌شود از طرف همین منافقین است که در دل نظام نفوذ کرده اند و ما باید برای شناخت آن‌ها چشمانمان را بیشتر باز کنیم و نگذاریم ضربه‌های بزرگتر بزنند.
خطیب جمعه سابق تفت به تظاهرات عظیم ملت ایران برای محکومیت حرمت‌شکنی در عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: نهم دی ماه حماسه بی سابقه و پرشکوهی رقم خورد که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان در حرکتی خودجوش با پخش اعلامیه‌هایی مبنی بر راهپیمایی در روز ۹ دی جهت اعلام برائت از فتنه گران و حمایت از رهبری و آرمان‌های انقلاب و اسلام دست به تظاهراتی با شکوه و به یادماندنی زدند.
وی درگذشت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت و به توصیف مقام وی پرداخت و افزود: این عالم مستعد، مجاهد، زجر کشیده، شکنجه شده‌ی انقلابی و حامی ولایت شاگرد بسیاری از علمای نجف از جمله شهید صدر بودند.

حجت السلام ابوالقاسم غفوری همچنین واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی تهران را واقعه‌ای بسیار دلخراش دانست و از بین رفتن ۱۰ نفر از آن‌ها را به خانواده هایشان و عموم مردم ایران تسلیت گفت و بهبودی کامل مجروحین را از خداوند خواستار شد.
خطیب جمعه سابق تفت از رفتن یکدفعه خود از شهرستان تفت از مردم این شهر عذرخواهی کرد و گفت: ۲۵ سال است که امامت جمعه‌ی شهر‌ها و استان‌های مختلف را برعهده داشته ام که قریب به ۵ سال درخدمت مردم شهر تفت بودم و هم اکنون با اصرار مردم دلیجان با شناخت قبلی از من، به دستور شورای سیاست گزاری دلیجان امامت جمعه این شهر را عهده دار شدم.
وی نماز جمعه را حکومتی خواند که در راس امور و اقامه اش واجب است و ادامه داد: حتی اگر انتخاب امام جمعه در انتظار مردم نباشد، آن‌ها باید نماز‌های جمعه را با نشاط بیشتر بپادارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار